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Book / Working Paper
16
Article
2
Type of publication (narrower categories)
All
Graue Literatur
3
Non-commercial literature
3
Arbeitspapier
1
Aufsatz im Buch
1
Book section
1
Working Paper
1
Language
All
English
12
German
5
Undetermined
1
Author
All
Grunert, Klaus G.
18
Perez-Cueto, Federico
5
de Barcellos, Marcia Dutra
5
Dedler, Konrad
4
Verbeke, Wim
4
Bredahl, Lone
3
Resano, Helena
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Sanjuán, A.I.
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Scholderer, Joachim
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Verbeke, W.
2
Baadsgaard, Allan
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Brunso, Karen
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Brunsø, Karen
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1
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1
Gottschalk, Ingrid
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Hocquette, Jean-Francois
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Hoffman, Annemarie L.
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Kehagia, Olga
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Koed Madsen, Tage
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Kügler, Jens Oliver
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Lessen, Thomas van
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Lähteenmäki, Liisa
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Mager, Rita
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Olsen, Nina Veflen
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Scherborn, Gerhard
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Storcksdieck, Stefan
1
Ueland, Øydis
1
Van Wezemael, Lynn
1
Wills, Josephine M.
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Institution
All
Forschungsverbund "Empirische Verbraucherforschung"
1
Published in...
All
Working paper / The Aarhus School of Business, Centre for Market Surveillance, Research and Strategy for the Food Sector
3
(Forschungsverbund "Empir. Verbraucherforschung")
1
Btx-Reihe
1
Campus Forschung
1
Hauswirtschaft und Wissenschaft : europäische Zeitschrift für Haushaltsökonomie, Haushaltstechnik und Sozialmanagement : Jahrbuch des ... Jahrgangs ...
1
New developments and approaches in consumer behavior research
1
Strategien der Verbraucherinformation, Vergleichende Analyse der Effizienz informationspolitischer Massnahmen, Projekt, Universität Hohenheim, Stuttgart, Lehrstuhl für Konsumtheorie und Verbraucherpolitik, Institut für Haushalts- und Konsumökonomik, Arbeitspapie, 22, 2
1
Strategien der Verbraucherinformation, Vergleichende Analyse der Effizienz informationspolitischer Massnahmen, Projekt, Universität Hohenheim, Stuttgart, Lehrstuhl für Konsumtheorie und Verbraucherpolitik, Institut für Haushalts- und Konsumökonomik, Arbeitspapier, 17, 2
1
Strategien der Verbraucherinformation, Vergleichende Analyse der Effizienz informationspolitischer Massnahmen, Projekt, Universität Hohenheim, Stuttgart, Lehrstuhl für Konsumtheorie und Verbraucherpolitik, Institut für Haushalts- und Konsumökonomik, Arbeitspapier, 35
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1
Verbraucherinformation in Bildschirmtext : Möglichkeiten und Grenzen
Grunert, Klaus G.
-
1984
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000073278
Saved in:
2
A framework for analysing innovation in the food sector
Grunert, Klaus G.
(
contributor
)
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000924688
Saved in:
3
An analysis of national and cross-national consumer segments using the food-related lifestyle instrument in Denmark, France, Germany and Great Britain
Brunsø, Karen
;
Grunert, Klaus G.
;
Bredahl, Lone
-
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000929544
Saved in:
4
Food-related lifestyle in France and Germany
Grunert, Klaus G.
- In:
New developments and approaches in consumer behavior …
,
(pp. 1-14)
.
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001299801
Saved in:
5
Kaufrisiken beim Produkt Waschmittel und ihre altersspezifische Wahrnehmung
Grunert, Klaus G.
;
Mager, Rita
-
1982
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002539875
Saved in:
6
Market orientation in food and agriculture
Hartvig Larsen, Hanne
;
Koed Madsen, Tage
;
Baadsgaard, Allan
-
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013531676
Saved in:
7
Food-related lifestyle trends in Germany : 1993 - 1996
Bredahl, Lone
;
Grunert, Klaus G.
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000959831
Saved in:
8
Das Informationsdefizit der Verbraucher
Dedler, Konrad
;
Gottschalk, Ingrid
;
Grunert, Klaus G.
; …
-
1984
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014274528
Saved in:
9
Verbesserung der Qualität von Kaufentscheidungen
Grunert, Klaus G.
- In:
Hauswirtschaft und Wissenschaft : europäische …
31
(
1983
)
5
,
pp. 278-286
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002539606
Saved in:
10
Abrufinformation: Einsatzmöglichkeiten und Untersuchungsdesignf ppn
Grunert, Klaus G.
-
1982
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002539901
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