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Das vorliegende Papier beschreibt und analysiert die erfolgte Liberalisierung des Telekom-munikationssektors in Deutschland. Zu diesem Zweck werden die erfolgten Liberalisierungs-maßnahmen beschrieben und ihre Auswirkungen auf die verschiedenen Märkte analysiert. Während der Wettbewerb in den...
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This paper provides a hedonic price analysis of mobile telephones for the German market. We have assembled data on 302 different handsets from 25 manufacturers over the period from May 1998 to November 2003. While volume has a negative effect on the price of a mobile handset, the number of...
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Kaum eine ordnungspolitische oder regulatorische Frage hat in der deutschen Telekommunikationsbranche wohl in den letzten Jahren für so viel Aufruhr gesorgt, wie die Einführung des neuen §9a in das Telekommunikationsgesetz (TKG). Die neue Vorschrift sieht vor, dass die Bundesnetzagentur...
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This paper provides a hedonic price analysis of mobile telephones for the German market. We have assembled data on 302 different handsets from 25 manufacturers over the period from May 1998 to November 2003. While volume has a negative effect on the price of a mobile handset, the number of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002926676
This paper provides a hedonic price analysis of mobile telephones for the German market. We have assembled data on 302 different handsets from 25 manufacturers over the period from May 1998 to November 2003. While volume has a negative effect on the price of a mobile handset, the number of...
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