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Undetermined
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Undetermined
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Hogreve, Jens
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Hofmeister, Johannes
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Kanbach, Dominik K.
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Aksoy, Lerzan
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Bartsch, Silke
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Bilstein, Nicola
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Büttgen, Marion
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Statuto, Leigh Anne
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Svensson, Peter
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Trischler, Jakob
1
Westman Trischler, Jessica
1
Wittko, Ole
1
Zechiel, Felix
1
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All
Focus Dienstleistungsmarketing
1
Gabler Edition Wissenschaft
1
Gabler Edition Wissenschaft / Focus Dienstleistungsmarketing
1
Innovatives Dienstleistungsmarketing in Theorie und Praxis
1
Journal of service management research : SMR
1
Journal of service research : JSR
1
Management review quarterly
1
Review of managerial science : RMS
1
Theorie und Praxis des Dienstleistungsmarketing : aktuelle Konzepte und Entwicklungen
1
more ...
less ...
Source
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1
Die Wirkung von Dienstleistungsgarantien auf das Konsumentenverhalten : Eine empirische Analyse
Hogreve, Jens
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004921183
Saved in:
2
Die Wirkung von Dienstleistungsgarantien auf das Konsumentenverhalten : Eine empirische Analyse
Hogreve, Jens
-
2007
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515479
Saved in:
3
Sustainability in service research
Büttgen, Marion
;
Hogreve, Jens
;
Zechiel, Felix
; …
- In:
Journal of service management research : SMR
7
(
2023
)
3
,
pp. 147-173
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015168629
Saved in:
4
Zur Akzeptanz technischer Leistungen durch Senioren : eine empirische Analyse
Bilstein, Nicola
;
Hogreve, Jens
- In:
Theorie und Praxis des Dienstleistungsmarketing : …
,
(pp. 75-95)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009759350
Saved in:
5
Die Wirkungen von Zertifikaten auf das Kaufverhalten bei Dienstleistungsangeboten
Hogreve, Jens
;
Wittko, Ole
- In:
Innovatives Dienstleistungsmarketing in Theorie und Praxis
,
(pp. 103-119)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003413665
Saved in:
6
Die Wirkung von Dienstleistungsgarantien auf das Konsumentenverhalten : eine empirische Analyse
Hogreve, Jens
-
2007
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003408716
Saved in:
7
Twenty years of service guarantee research : a synthesis
Hogreve, Jens
;
Gremler, Dwayne D.
- In:
Journal of service research : JSR
11
(
2008/09
)
4
,
pp. 322-343
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003853538
Saved in:
8
Causality in social media recovery
Hörner, Kathrin Brigitte
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011945957
Saved in:
9
Measuring and managing service productivity : a meta-analysis
Hofmeister, Johannes
;
Kanbach, Dominik K.
;
Hogreve, Jens
- In:
Review of managerial science : RMS
18
(
2024
)
3
,
pp. 739-775
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014551504
Saved in:
10
Service productivity : a systematic review of a dispersed research area
Hofmeister, Johannes
;
Kanbach, Dominik K.
;
Hogreve, Jens
- In:
Management review quarterly
74
(
2024
)
3
,
pp. 1249-1281
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015125055
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