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Aufsatzsammlung
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Forschungsbericht
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Handbuch
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Collins, Richard
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Gunter, Barrie
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Briggs, Asa
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Cawson, Alan
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Elbing, Sabine
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Garnham, Nicholas
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Europäische Kommission
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Großbritannien / Office of Communications
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Direktorenkonferenz der Landesmedienanstalten
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Europäische Kommission / Generaldirektion Information, Kommunikation und Kultur
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Europäische Union / Amt für Geistiges Eigentum
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Arbeitskreis Werbefernsehen der Deutschen Wirtschaft
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Bayerische Landeszentrale für Neue Medien
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British Broadcasting Corporation
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Centre National d'Etudes des Télécommunications <Paris>
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Centre d'Etudes et de Recherches sur la Vie Economique dans les Pays Anglo-Saxons <Paris>
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Europäische Gemeinschaften / Rat
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Europäische Kommission / Generaldirektion Information, Kommunikation, Kultur, Audiovisuelle Medien
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Europäische Kommission / Statistisches Amt
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Europäische Union / Rat
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Europäischer Wirtschafts- und Sozialausschuss
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Frankreich / Conseil supérieur de l'audiovisuel
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Great Britain / Commission on Industrial Relations
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Great Britain / Interim Action Committee on the Film Industry
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Great Britain / Post Office
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Grossbritannien / Central Office of Information / Reference Division
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Großbritannien / Department of Trade and Industry
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Hans-Bredow-Institut
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IP Deutschland GmbH <Kronberg im Taunus>
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IP Deutschland GmbH <Köln>
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Institut national de la communication audiovisuelle <Bry-sur-Marne>
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Kommission zur Ermittlung der Konzentration im Medienbereich
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Medien-Rechtliches Symposium <1985, Hamburg>
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Robert Schuman Centre for Advanced Studies
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UNESCO / Department of Mass Communications
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UNESCO / Division of Free Flow of Information
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Universität Duisburg <1980-2002>
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Vereinte Nationen / Economic Commission for Latin America and the Caribbean
1
Vereinte Nationen / Economic and Social Commission for Asia and the Pacific
1
Vereinte Nationen / Wirtschaftskommission für Afrika
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Kom / Kommission der Europäischen Gemeinschaften
8
The economic journal : the journal of the Royal Economic Society
3
Europäische Hochschulschriften / 40
2
Industrielle Beziehungen : Zeitschrift für Arbeit, Organisation und Management
2
Intereconomics : review of European economic policy
2
Journal of direct, data and digital marketing practice : the international journal of the Institute of Direct Marketing
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Journal of sports economics
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Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
2
Schriftenreihe der Landesmedienanstalten
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Stellungnahmen und Berichte WSA / Wirtschafts- und Sozialausschuß der Europäischen Gemeinschaften
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Studien zur Ordnungspolitik im Fernsehwesen
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Telecommunications policy : the international journal of digital economy, data sciences and new media
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Telematics and informatics : an interdisciplinary journal on the social impacts of new technologies
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The Columbia journal of world business : publ. quarterly by the Columbia University Graduate School of Business
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A blueprint book
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Ab 2002: International key facts
1
Acamedia research monograph
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Annals of the Institute of Social Science
1
Applied economics letters
1
Asian economic journal : journal of the East Asian Economic Association
1
BLM-Schriftenreihe
1
Business history review
1
Cmnd.
1
Courrier hebdomadaire / Centre de Recherche et d'Information Socio-Politiques
1
DUV / Wirtschaftswissenschaft
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Discussion paper
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Discussion papers in economics and management / A / University of Reading, Department of Economics
1
Document / Commission des Communautées européennes
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Document / Commission of the European Communities
1
Dokument / Kommission der Europäischen Gemeinschaften
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EUI working paper / MWP
1
EUI working paper / RSC
1
Economic history working papers / LSE, Economic History Department
1
Economy and society
1
Environment & planning
1
Europe <Luxembourg> / Documents
1
European key facts
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Eurostat / Theme 7, Distributive trades, services and transport
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Fundamentals of marketing research ; Vol. 3
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Hobart paper
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Game outcome uncertainty in the English Premier League : do German fans care?
Schreyer, Dominik
;
Schmidt, Sascha Leonard
;
Torgler, Benno
- In:
Journal of sports economics
19
(
2018
)
5
,
pp. 625-644
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011880047
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2
Towards a Bourdieusian analysis of the social composition of the UK film and
television
workforce
Randle, Keith
;
Forson, Cynthia
;
Calveley, Moira
- In:
Work, employment & society : a journal of the British …
29
(
2015
)
4
,
pp. 590-606
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011325771
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3
Advertisers and American broadcasting : from institutional sponsorship to the creative revolution
Meyers, Cynthia B.
- In:
Business history review
95
(
2021
)
3
,
pp. 447-481
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012705106
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4
Choice by cable : the economics of a new era in
television
Veljanovski, Cento G.
;
Veljanovski, Cento G.
;
Bishop, …
-
1983
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000000011
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5
Europäischer Fernsehmarkt zwischen wirtschaftlichen Imperativen und kulturellem Auftrag : unter besonderer Berücksichtigung der bundesdeutschen Medienentwicklung
Dirkers, Detlev
-
1995
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6
Television
IP Deutschland GmbH <Kronberg im Taunus>
;
IP …
-
Köln : IP International Marketing Committee (CMI)
;
…
-
1.1994-22nd edition (September 2015)
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7
Die Ökonomik des Fernsehens : eine wettbewerbspolitische Analyse unter besonderer Berücksichtigung unterschiedlicher Organisationsformen
Müller, Werner
-
1979
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8
Herstellung und Verbreitung audiovisueller Informationen im Gemeinsamen Markt
Maggiore, Matteo
-
1991
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Television
in politics : its uses and influence
Blumler, Jay G.
;
McQuail, Denis
-
1968
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Approved closed shop in theatre, independent
television
and films
Great Britain / Commission on Industrial Relations
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1973
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