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Type of publication
All
Article
3
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
3
Book section
3
Language
All
German
2
English
1
Author
All
Gräfe, Gernot
3
Krebs, Alexander
2
Welling, Michael
2
Rese, Mario
1
Published in...
All
Innovationen im E-Business : die 5. Paderborner Frühjahrstagung des Fraunhofer-Anwendungszentrums für Logistikorientierte Betriebswirtschaft wurde am 10. April 2003 ausgerichtet...
1
Trust and risk in business networks : proceedings of the 99th seminar of the European Association of Agricultural Economists (EAAE), February 8-10, 2006, Bonn, Germany
1
Virtuelle Organisation und Neue Medien 2006 : Workshop GeNeMe 2006 Gemeinschaften in Neuen Medien ; TU Dresden, 28./29.09.2006
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
3
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1
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1
Fördern Internetauktionen Opportunismus? : eine Analyse zum Wandel von Geschäftsbeziehungen am Beispiel von Handelsmarkenstrategien
Welling, Michael
;
Rese, Mario
;
Gräfe, Gernot
;
Krebs, …
- In:
Virtuelle Organisation und Neue Medien 2006 : Workshop …
,
(pp. 243-257)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003449331
Saved in:
2
Information Brokerage auf elektronischen Märkten : eine ökonomische Analyse der kritischen Erfolgsfaktoren
Gräfe, Gernot
- In:
Innovationen im E-Business : die 5. Paderborner …
,
(pp. 61-70)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001768991
Saved in:
3
Pandora's box : does electronic commerce increase the optimal amount of fraud?
Welling, Michael
;
Krebs, Alexander
;
Gräfe, Gernot
- In:
Trust and risk in business networks : proceedings of …
,
(pp. 393-402)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003655874
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