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Theory
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Marketing management
21
Marketingmanagement
21
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Preisdifferenzierung
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16
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16
Social web
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Book / Working Paper
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Article in journal
13
Aufsatz in Zeitschrift
13
Aufsatz im Buch
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Book section
5
Hochschulschrift
1
Thesis
1
Language
All
English
14
German
8
Author
All
Spann, Martin
18
Skiera, Bernd
6
Hinz, Oliver
4
Kim, Ju-Young
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Natter, Martin
3
Brünner, Tobias
2
Baum, Daniela
1
Berger, Benedikt
1
Bernhardt, Martin
1
Hann, Il-Horn
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Hennig-Thurau, Thorsten
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Herrmann, Andreas
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Hess, Thomas
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Hill, Shawndra
1
Hoffman, Donna L.
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Makhlouf, Karim
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Ozimec, Ana-Marija
1
Reiner, Jochen
1
Rußell, Robert
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Schäfers, Björn
1
Sprott, David E.
1
Stich, Lucas
1
Tellis, Gerard J.
1
Valck, Kristine de
1
Yadav, Manjit S.
1
Zuber, Markus
1
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All
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und Anwendungen für ein erfolgreiches Marketingmanagement im Internet
2
Management information systems : mis quarterly
2
Beiträge zur betriebswirtschaftlichen Forschung
1
Business & information systems engineering
1
Decision support systems : DSS ; the international journal
1
Electronic markets : the international journal on networked business
1
Finanzwirtschaftliche Information, Anreizgestaltung und Kontrolle : [Tagung des Verbandes der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft e.V. im Jahre 2002 in München]
1
Information systems research : ISR
1
International journal of electronic commerce : IJEC
1
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
1
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
1
Journal of economic behavior & organization : JEBO
1
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
1
Marketing science
1
Revenue Management
1
Roadmap to E-Business : wie Unternehmen das Internet erfolgreich nutzen ; Festschrift zum 75. Geburtstag von Prof. Dr. Heinz Weinhold-Stünzi
1
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
1
WHU-Forschungspapier
1
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A comparison of different pay-per-bid auction formats
Kim, Ju-Young
;
Brünner, Tobias
;
Skiera, Bernd
;
Natter, …
- In:
International journal of research in marketing : IJRM ; …
31
(
2014
)
4
,
pp. 368-379
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011280171
Saved in:
2
ECO : ENTEGA’s profitable new customer acquisition on online price comparison sites
Natter, Martin
;
Ozimec, Ana-Marija
;
Kim, Ju-Young
- In:
Marketing science
34
(
2015
)
6
,
pp. 789-803
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011409988
Saved in:
3
TV's dirty little secret : the negative effect of popular TV on online auction sales
Hinz, Oliver
;
Hill, Shawndra
;
Kim, Ju-Young
- In:
Management information systems : mis quarterly
40
(
2016
)
3
,
pp. 623-644
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011551077
Saved in:
4
Virtuelle Börsen als Instrument zur Marktforschung
Spann, Martin
-
2002
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001717267
Saved in:
5
Interactive Pricing
Spann, Martin
- In:
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und …
,
(pp. 151-164)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003762119
Saved in:
6
Interactive Pricing
Spann, Martin
- In:
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und …
,
(pp. 151-164)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003565781
Saved in:
7
Prospect theory in a dynamic game : theory and evidence from online pay-per-bid auctions
Brünner, Tobias
;
Reiner, Jochen
;
Natter, Martin
; …
- In:
Journal of economic behavior & organization : JEBO
164
(
2019
),
pp. 215-234
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012145222
Saved in:
8
Using experimental stock markets to identify innovative users
Spann, Martin
(
contributor
)
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004857945
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9
Der Trade-Off zwischen dem Wunsch nach Anonymität und Vertrauen im Internet: Hemmnis für den Electronic Commerce?
Spann, Martin
;
Zuber, Markus
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
49
(
2003
)
2
,
pp. 185-205
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001776642
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10
Reverse-pricing-Verfahren und deren Möglichkeiten zur Messung von individuellen Suchkosten und Zahlungsbereitschaften
Spann, Martin
;
Skiera, Bernd
;
Schäfers, Björn
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
57
(
2005
)
2
,
pp. 107-128
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002656857
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