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Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
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Europäische Hochschulschriften / 5
2
FfH-Mitteilungen / hrsg. von d. Forschungsstelle für d. Handel, Berlin
2
Proceedings of the Winter Conference of the American Marketing Association
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Schriften zur empirischen Entscheidungsforschung
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Working paper / European Institute for Advanced Studies in Management
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Annales de sciences économiques appliquées
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Applications of the sciences in marketing management
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Contributions to Management Science
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Contributions to management science
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Diskussionsbeiträge des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaften und Statistik der Universität Konstanz
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Economics letters
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Editor's series in marketing
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Handbook of consumer psychology
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Hochschulschriften zur Betriebswirtschaftslehre
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Institut für Höhere Studien und Wissenschaftliche Forschung, Wien. Research Memorandum
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International journal of industrial organization
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Journal of business administration : publication of the Faculty of Commerce and Business Administration, University of British Columbia
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Journal of business research : JBR
1
Journal of consumer research : JCR ; an interdisciplinary bimonthly
1
Journal of economic psychology : research in economic psychology and behavioral economics
1
Journal of economic theory
1
Journal of urban economics
1
Les cahiers de recherche / Centre d'Enseignement Supérieur des Affaires ; Ecole des Hautes Etudes Commerciales ; Institut Supérieur des Affaires ; Centre de Formation Continue ; Internat C.E.S.A.
1
Manuskripte aus dem Institut für Betriebswirtschaftslehre der Universität Kiel
1
Marketing and consumer psychology series
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Marktorientierte Unternehmensführung
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Papers of the Regional Science Association
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Politische Ökonomie, Geschichte und Kritik
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R / Rand Corporation
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Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft
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Regional science research paper
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Rombach-Hochschul-Paperback
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Schriften zur wirtschaftswissenschaftlichen Forschung
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Southern economic journal
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Springer eBook Collection / Business and Economics
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SpringerLink / Bücher
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The American economic review
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The Wiley marketing series
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The aging consumer : perspectives from psychology and marketing
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Entscheidung als Informationsverarbeitung : eine empirische Untersuchung zur Produktentscheidung von Konsumenten
Hofacker, Thomas
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1985
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Schriften zur empirischen Entscheidungsforschung
Frankfurt, M. [u.a.] : Lang
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Decision-making for consumers : an introduction to consumer economics
Maynes, Edwin S.
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1976
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Schriften zur empirischen Entscheidungsforschung
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Kaufentscheidungen beschränkt rational handelnder Konsumenten : ein Ansatz zur Ableitung des Wahlhandlungsbereichs
Beier, Udo
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Descriptive stochastic preference theory and dynamic optimization
Shugan, Steven Mark
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Green, Paul E.
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Empirical preference orderings and applied demand analysis
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Imperfection de l'information incertitude et concurrence
Arrous, Jean
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