Showing 1 - 10 of 40,478
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001305364
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001787243
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002419404
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015173668
In this paper, an Unobserved Components Model is employed to decompose German real GDP into the trend, cycle and seasonal components and the working day effect. The most important findings are: 1) The growth rate of potential output declined from 4.2 per cent in the sixties to 1.4 per cent at...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011409368
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012040714
Klappentext: Sponsoring zählt zu den etablierten Instrumenten der Markenkommunikation. Angesichts der Kostenexplosion in vielen Bereichen ist die Kontrolle der Sponsoringeffektivität eine dringliche Aufgabe. Bisherige Forschungsarbeiten sind allerdings häufig undifferenziert und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516653
Klappentext: Sponsoring zählt zu den etablierten Instrumenten der Markenkommunikation. Angesichts der Kostenexplosion in vielen Bereichen ist die Kontrolle der Sponsoringeffektivität eine dringliche Aufgabe. Bisherige Forschungsarbeiten sind allerdings häufig undifferenziert und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003398401