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Theory
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17
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Amtsdruckschrift
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Sammelwerk
45
Konferenzschrift
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Aufsatzsammlung
36
Bibliografie enthalten
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Bibliography included
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Bibliographie
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Statistics
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Conference proceedings
14
Gutachten
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Business report
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Conference paper
7
Geschäftsbericht
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Konferenzbeitrag
7
Bibliografie
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Marktinformation
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Kruse, Jörn
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Woratschek, Herbert
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Es, Robert van
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Garito, Marco
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Heuer, Matthias F.
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Kunz, Reinhard
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Shrum, L. J.
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Ströbel, Tim
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Amgarten, Gabriela
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Aumüller, Krista
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Christmann, Peter
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Strategien erfolgreicher TV-Marken : eine internationale Analyse
4
Sport im Fernsehen - zwischen gesellschaftlichem Anliegen und ökonomischen Interessen
3
Strategisches Management für Film- und Fernsehproduktionen : Herausforderungen, Optionen, Kompetenzen
3
Crossmedia : wer bleibt auf der Strecke? ; Beiträge aus Wissenschaft und Praxis
2
Die Ökonomie des Sports in den Medien
2
Digital peripheries : the online circulation of audiovisual content from the small market perspective
2
Doppelklick statt Doppelherz - Medien für die Zielgruppe 50plus
2
Effiziente Medienregulierung : Marktdefizite oder Regulierungsdefizite?
2
Handbook of research on transmedia storytelling, audience engagement, and business strategies
2
Handbook of social media management : value chain and business models in changing media markets
2
Innovation - Integration : Festschrift für Pierre Werner
2
Management von Medienunternehmen : digitale Innovationen - crossmediale Strategien
2
Medienpraxis - Mediengeschichte - Medienordnung
2
Multimedia - potentials and challenges from an economic perspective : papers presented at the WIK Workshop Königswinter, 3-4 December 1996
2
Policy and marketing strategies for digital media
2
Sind ARD und ZDF noch zu retten? : Tabuzonen im öffentlich-rechtlichen Rundfunk
2
Understanding the interactive digital media marketplace : frameworks, platforms, communities and issues
2
Zur Ökonomie der Unterhaltungsproduktion
2
Advertising in a multimedia age
1
Annual Marketing Research Conference : contributed papers, 1953
1
Antitrust, regulation, and competition
1
Baltic media in transition
1
Berlin im vereinten Deutschland
1
Branchenübergreifende Erfolgsfaktoren : Controlling, Organisation, Logistik, Wachstum
1
Business ethics and the electronic economy
1
Business ethics and the electronic economy : with 4 tables
1
Celebrity, convergence and transformation
1
Communicating in Canada's past : essays in media history ; [... the Canadian Media History Conference held at Ryerson University in 2006, ...]
1
Competition Policy in Network Industries
1
Der Rundfunk als privates und öffentliches Gut : 25 Jahre Institut für Rundfunkökonomie
1
Die USA am Beginn der neunziger Jahre : Politik, Wirtschaft, Recht
1
Dienstleistung der Zukunft : Märkte, Unternehmen und Infrastrukturen im Wandel ; Ergebnisse der Tagung des BMBF vom 28. und 29. Juni 1995 in Berlin
1
Dienstleistungsmarken : Forum Dienstleistungsmanagement
1
Digitale Dämmerung : die Entmaterialisierung der Medienwirtschaft
1
E-business applications for product development and competitive growth : emerging technologies
1
E-marketing ; Vol. 3
1
Elemente volkswirtschaftlicher Forschung und Lehre : Festschrift für Sigurd Klatt zum 65. Geburtstag
1
Fundamentals of marketing research ; Vol. 3
1
Fuzzy methods for customer relationship management and marketing : applications and classifications
1
Gesellschaft - Moderation & Präsentation - Medientechnik
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Think Transmedia! : transmediales Marketing für Formate in der Fernsehwirtschaft
Piepiorka, Christine
- In:
Innovativer Einsatz digitaler Medien im Marketing : …
,
(pp. 75-89)
.
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012009409
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2
Formate und Genres der Unterhaltung
Hallenberger, Gerd
- In:
Zur Ökonomie der Unterhaltungsproduktion
,
(pp. 64-87)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003776691
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3
Praxisperspektive : Unterhaltungsproduktion im Service public
Amgarten, Gabriela
- In:
Zur Ökonomie der Unterhaltungsproduktion
,
(pp. 116-122)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003776731
Saved in:
4
Variety show as national identity : CBC television and Dominion Day celebrations, 1958 - 1980
Hayday, Matthew
- In:
Communicating in Canada's past : essays in media …
,
(pp. 168-193)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003944343
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5
Radsport, Doping und das öffentlich-rechtliche
Fernsehen
: ein persönlicher Erfahrungsbericht
Meutgens, Ralf
- In:
Sind ARD und ZDF noch zu retten? : Tabuzonen im …
,
(pp. 249-259)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008699446
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6
Formatmarken im Fokus : TV-Markenführung in den USA
Bandion, Peter
;
Buchinger, Uschi
;
Gral, Theresa
; …
- In:
Strategien erfolgreicher TV-Marken : eine …
,
(pp. 31-72)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008907120
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7
Inventing universal television : restricted access, promotional extravagance, and the distribution of value at global television markets
Havens, Timothy
- In:
Negotiating values in the creative industries : fairs, …
,
(pp. 145-168)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009230762
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8
Die Qualitätskette im TV-System und in den verschiedenen Ausspielformen
Sauter, Dietrich
;
Orlamünder, Harald
- In:
Netzwelt - Wege, Werte, Wandel
,
(pp. 117-132)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003912192
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9
Aesthetics of television criticism : mapping critics' reviews in an era of industry transformation
Bielby, Denise D.
;
Moloney, Molly
;
Ngo, Bob Q.
- In:
Transformation in cultural industries
,
(pp. 1-43)
.
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003732824
Saved in:
10
Radio and television audience research
Nielsen, Arthur C.
- In:
Annual Marketing Research Conference : contributed …
,
(pp. 29-65)
.
1953
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003640487
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