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~subject:"Fernsehsendung"
~subject:"Media industries"
~subject:"World"
~type_genre:"Collection of articles of several authors"
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United States
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Italy
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Medienwirtschaft
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3
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Online availability
All
Undetermined
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Type of publication
All
Book / Working Paper
12
Type of publication (narrower categories)
All
Collection of articles of several authors
Graue Literatur
38
Non-commercial literature
38
Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
29
Arbeitspapier
21
Working Paper
21
Amtsdruckschrift
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Government document
15
Aufsatz im Buch
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Book section
14
Sammelwerk
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Aufsatzsammlung
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Hochschulschrift
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Thesis
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Bibliografie enthalten
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Bibliography included
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Statistik
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Amtliche Publikation
3
Statistics
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Advisory report
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Case study
2
Fallstudie
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Gutachten
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Konferenzschrift
2
Wörterbuch
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Bibliographie
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Conference proceedings
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Datensammlung
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Dissertation u.a. Prüfungsschriften
1
Fallstudiensammlung
1
Filmografie
1
Handbook
1
Handbuch
1
Literaturbericht
1
Market information
1
Marktinformation
1
Mehrbändiges Werk
1
Multi-volume publication
1
Nachschlagewerk
1
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Language
All
German
8
English
4
Author
All
Dostal, Werner
1
Doyle, Gillian
1
Erdmann, Ulrich
1
Gerbarg, Darcy
1
Hainer, Wolfgang
1
Hartmann, Maren
1
Legband, Michael
1
McKinlay, Alan
1
Siegert, Gabriele
1
Szyperski, Norbert
1
Troll, Lothar
1
Wilke, Jürgen
1
Wimmer, Jeffrey
1
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less ...
Institution
All
Arbeitskreis Werbefernsehen der Deutschen Wirtschaft
1
Dr. Steve-Holger Ludwig <Firma>
1
Europäische Union / Rat
1
Institut für Arbeitsmarkt- und Berufsforschung
1
Stiftung Kieler Presse-Klub
1
Published in...
All
Beiträge zur Arbeitsmarkt- und Berufsforschung : BeitrAB
1
Critical perspectives on work and employment
1
Critical perspectives on work and organisations series
1
Kom / Kommission der Europäischen Gemeinschaften
1
Kommission der Europäischen Gemeinschaften : K / KOM
1
Medien, Kultur, Kommunikation
1
Prometheus : critical studies in innovation
1
Reihe: Telekommunikation _372 Mediendienste
1
The Cyprus review : a journal of social, economic and political issues
1
The international library of critical writings in economics
1
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Source
All
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1
Wächst der Werbekuchen weiter? : Folgerungen für Politik u. wirtschaftl. Entwicklung d. Medien ; Fachtagung am 19./20. Oktober 1987 in Haus Rissen/Hamburg
Hainer, Wolfgang
(
revision
)
-
1988
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000422631
Saved in:
2
Politik im Bereich der audiovisuellen Medien : ein wachstumsförderndes Umfeld für die Unternehmen der Europäischen Programmindustrie ; (MEDIA II-1996 - 2000) ; Mitteilung der Kommi...
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000921202
Saved in:
3
Perspektiven der Medienwirtschaft : Kompetenz - Akzeptanz - Geschäftsfelder ; DeMeS, development of media services
Szyperski, Norbert
(
ed.
)
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001380602
Saved in:
4
The future of digital TV : special issue
Gerbarg, Darcy
(
contributor
)
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001355501
Saved in:
5
In Druck und auf Sendung: Schleswig-Holsteins Medienlandschaft 1955-2000
Erdmann, Ulrich
(
ed.
);
Legband, Michael
(
ed.
)
-
Stiftung Kieler Presse-Klub
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011795619
Saved in:
6
Medien-Arbeit im Wandel : Theorie und Empirie zur Arbeit mit und in Medien
Wimmer, Jeffrey
(
ed.
);
Hartmann, Maren
(
ed.
)
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011704375
Saved in:
7
Television
and globalisation : international perspectives
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001528450
Saved in:
8
The economics of the mass media
Doyle, Gillian
(
ed.
)
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003290607
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9
Zur Ökonomie der Unterhaltungsproduktion
Siegert, Gabriele
(
ed.
)
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003631779
Saved in:
10
Creative labour : working in the creative industries
McKinlay, Alan
(
ed.
)
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003782793
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