Showing 1 - 10 of 26
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009747539
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003014235
Purpose The purpose of this paper is to examine the role of dynamic marketing capabilities (DMC), foreign ownership modes and sub-national locations on the performance of foreign-owned affiliates (FOAs) in developing economies. Design/methodology/approach Based on a sample of 254 FOAs in the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014828122
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014233698
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003890286
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009552307
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011730796
A joint research project at the European University Viadrina, DIW Berlin and the Polish Academy of Science has investigated how companies assess their locational conditions and whether there is a relationship between location attributes and the company performance. In both countries the majority...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011601240
Die Europa-Universität Viadrina, Frankfurt (Oder), hat zusammen mit dem DIW Berlin und dem Institut für Wirtschaftswissenschaften der Polnischen Akademie der Wissenschaft, Warschau, untersucht, wie die Unternehmen in Polen und in Ostdeutschland die Bedingungen an ihrem Standort bewerten und ob...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011601787
Die Europa-Universität Viadrina, Frankfurt (Oder), hat zusammen mit dem DIW Berlin und dem Institut für Wirtschaftswissenschaften der Polnischen Akademie der Wissenschaft, Warschau, untersucht, wie die Unternehmen in Polen und in Ostdeutschland die Bedingungen an ihrem Standort bewerten und ob...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005070732