Showing 1 - 10 of 21
Purpose – This article aims to estimate the relationship between brand loyalty and price promotions on the German yoghurt market. It considers consumer loyalty to various corporate brands and their respective sub-brands to analyze promotional strategies between and within certain corporate...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014724153
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002551436
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008649267
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009375310
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009509853
Der deutsche Lebensmitteinzelhandel ist durch eine hohe Konzentration und einen intensiven Preiswettbewerb gekennzeichnet. Ziel dieser Arbeit ist es, die Preissetzung von Discountern, Super- und Verbrauchermärkten unter Beachtung von Sonderangeboten und den daraus resultierenden Preiswettbewerb...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010209402
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009619964
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010422905
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010408576
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010498908