Showing 1 - 10 of 57
Ideology, social theory, and paradigms -- Human evolution and socio-environmental outcomes -- Ideology and the environment: from isolation to integration -- Competing views on the population-resource balance -- Economic growth: for worse or for better? -- Towards a new concept and definition of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001665322
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000350612
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000024182
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000967060
Angesichts der Erkenntnis, daß trotz eines insgesamt gestiegenen Umweltbewußtseins das Kaufverhalten vieler Konsumenten nur wenig auf die Lösung der Umweltprobleme ausgerichtet ist, kommt der Förderung umweltbewußten Kaufverhaltens als marketing- und verbraucherpolitische Aufgabe besondere...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011963069
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001661753
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001565048