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Aufsatz in Zeitschrift
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Arbeitspapier
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Working Paper
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Graue Literatur
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Sammelwerk
1
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Language
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German
15
English
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Author
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Decker, Reinhold
17
Gaul, Wolfgang
6
Bornemeyer, Claudia
5
Jung, Viktor
2
Lutz, Ulrich
2
Scholz, Sören W.
2
Bötel, Tanja
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Förster, Friedrich
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Gnibba-Yukawa, Kumiko
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Schiller, Karla
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Schmidt, Daniela
1
Scholz, Sören
1
Strauß, Bernd
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Wagner, Udo
1
Wartenberg, Frank
1
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Institution
All
Universität Bielefeld
1
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Diskussionsarbeit
5
Aging society and its implications for services marketing : approaches in hospitality, tourism and transport
1
Classification - the ubiquitous challenge : proceedings of the 28th annual conference of the Gesellschaft für Klassifikation e.V., University of Dortmund, March 9 - 11, 2004 ; with 108 tables
1
Conjointanalyse : Methoden - Anwendungen - Praxisbeispiele
1
Der Markt : international journal of marketing
1
Der Städtetag : Zeitschrift für kommunale Politik und Praxis
1
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
1
Journal of business economics : JBE
1
Journal of customer behaviour
1
Management international review : mir ; journal of international business
1
Marketing : ZFP ; journal of research and management
1
Netzwerke und strategische Kooperationen in der Wirtschaft ; [Kongress 2004]
1
Research at the marketing-entrepreneurship interface
1
Stadtmarketing : Stand und Perspektiven eines kooperativen Stadtmanagements
1
The Entrepreneurship-Innovation-Marketing Interface : proceedings of the Symposium, Karlsruhe
1
The marketing review
1
Vertriebs- und Kundenmanagement : Marketingmethoden im Einsatz
1
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1
Planung und Optimierung von Verkaufsgebieten
Decker, Reinhold
;
Wartenberg, Frank
- In:
Vertriebs- und Kundenmanagement : Marketingmethoden im …
,
(pp. 3-18)
.
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002369614
Saved in:
2
Typologisierung deutscher Marktforschungsinstitute : Ergebnisse e. empir. Studie
Gaul, Wolfgang
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
8
(
1986
)
3
,
pp. 163-172
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001015048
Saved in:
3
Paneuropäische Tendenzen in der Preispolitik : eine empirische Studie
Gaul, Wolfgang
- In:
Der Markt : international journal of marketing
32
(
1993
)
4
,
pp. 189-204
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001155936
Saved in:
4
Pricing in international marketing and Western European economic integration
Gaul, Wolfgang
- In:
Management international review : mir ; journal of …
34
(
1994
)
2
,
pp. 101-124
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001161082
Saved in:
5
Situative Analyse des Markteintrittsverhaltens neugegründeter Unternehmen
Jung, Viktor
;
Gaul, Wolfgang
- In:
The Entrepreneurship-Innovation-Marketing Interface : …
,
(pp. 445-464)
.
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002685059
Saved in:
6
Marketing implementation by new ventures : considering contextual factors and firm performance
Jung, Viktor
;
Gaul, Wolfgang
- In:
Research at the marketing-entrepreneurship interface
,
(pp. 215-323)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003845321
Saved in:
7
Estimating reservation prices for product bundles based on paired comparison data
Strauß, Bernd
;
Gaul, Wolfgang
- In:
Classification - the ubiquitous challenge : proceedings …
,
(pp. 577-584)
.
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003569676
Saved in:
8
Ausgewählte Ansätze zur Entscheidungsunterstützung im Rahmen der Produktliniengestaltung
Decker, Reinhold
;
Bornemeyer, Claudia
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001496997
Saved in:
9
Modellgestützte Marketing-Mix-Planung unter Berücksichtigung von Konkurrenzeffekten
Decker, Reinhold
- In:
Journal of business economics : JBE
67
(
1997
)
11
,
pp. 1167-1187
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001228359
Saved in:
10
Marketingforschung in Deutschland und Frankreich : Ergebnisse einer Auswertung wissenschaftlicher Fachzeitschriften
Decker, Reinhold
;
Schmidt, Daniela
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
48
(
2002
)
4
,
pp. 406-419
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001736500
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