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Working Paper
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Non-commercial literature
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Book section
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Hochschulschrift
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Thesis
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Aufsatzsammlung
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Conference paper
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Festschrift
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Konferenzbeitrag
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Language
All
English
14
German
10
Author
All
Hildebrandt, Lutz
24
Boztuğ, Yasemin
4
Silberhorn, Nadja
3
Cooper, Lee G.
2
Görz, Nicole
2
Joerges, Bernward
2
Klapper, Daniel
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Tischer, Sven
2
Abe, Makoto
1
Albers, Sönke
1
Annacker, Dirk
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Boztuǧ, Yasmin
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Erichson, Bernd
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Hammann, Peter
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Kamlage, Kerstin
1
Temme, Dirk
1
Wagner, Udo
1
Wiebach, Nicole
1
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Institution
All
Sonderforschungsbereich Quantifikation und Simulation Ökonomischer Prozesse
1
Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung
1
Published in...
All
SFB 649 discussion paper
4
Discussion paper / Humboldt-Universität zu Berlin, Sonderforschungsbereich 373 Quantifikation und Simulation Ökonomischer Prozesse
2
Journal of business economics : JBE
2
CECP Technical Reports, Papers from the International Institute for Environment and Society of the Science Center Berlin
1
Deutschsprachige Marketingforschung : Bestandsaufnahme und Perspektiven
1
Discussion papers of interdisciplinary research project 373
1
Gabler-Edition Wissenschaft
1
Gabler-Edition Wissenschaft / Schriften zur quantitativen Betriebswirtschaftslehre
1
Handelsforschung
1
IIUG reports / Internationales Institut für Umwelt und Gesellschaft, Wissenschaftszentrum Berlin
1
Journal of business research : JBR
1
Journal of economic psychology : research in economic psychology and behavioral economics
1
Journal of retailing and consumer services
1
Marketing : ZFP ; journal of research and management
1
Marketing in kleinen und mittleren Unternehmen
1
Quantitative Marketingforschung in Deutschland : Festschrift für Klaus Peter Kaas zum 65. Geburtstag
1
Social and economic research with consumer panel data : proceedings of the First ZUMA Symposium on Consumer Panel Data, 5 and 6 October 1999
1
Theoretische Fundierung und praktische Relevanz der Handelsforschung
1
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ECONIS (ZBW)
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Consumer retail satisfaction in rural areas : a reanalysis of survey data
Hildebrandt, Lutz
- In:
Journal of economic psychology : research in economic …
8
(
1987
)
1
,
pp. 19-42
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001043227
Saved in:
2
Wettbewerbsdynamik und Electronic Commerce im deutschen Buchhandel
Hildebrandt, Lutz
;
Görz, Nicole
- In:
Marketing in kleinen und mittleren Unternehmen
,
(pp. 289-301)
.
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001510131
Saved in:
3
30 Jahre Forschung im deutschen Sprachraum zum quantitativ orientierten Marketing
Albers, Sönke
;
Hildebrandt, Lutz
- In:
Deutschsprachige Marketingforschung : Bestandsaufnahme …
,
(pp. 209-237)
.
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001518970
Saved in:
4
The congruence of theoretical and empirical patterns of inter store price competition
Klapper, Daniel
;
Cooper, Lee G.
;
Hildebrandt, Lutz
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001389066
Saved in:
5
Wettbewerb und innovative Strategien im Buchhandel
Hildebrandt, Lutz
- In:
Handelsforschung
13
(
1998
),
pp. 207-226
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001249978
Saved in:
6
Wettbewerbssituation und Unternehmenserfolg : empirische Analysen
Hildebrandt, Lutz
- In:
Journal of business economics : JBE
62
(
1992
)
10
,
pp. 1069-1084
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001132618
Saved in:
7
Investigation of the stochastic utility maximization process of consumer brand choice by semiparametric modeling
Abe, Makoto
;
Boztuğ, Yasemin
;
Hildebrandt, Lutz
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001546575
Saved in:
8
Nonparametric modeling of buying behavior in fast moving consumer goods markets
Boztuǧ, Yasmin
;
Hildebrandt, Lutz
- In:
Social and economic research with consumer panel data : …
,
(pp. 189-205)
.
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001612924
Saved in:
9
Erfolgreiche Markteintrittsstrategien im Konsumgüterbereich
Kamlage, Kerstin
-
2001
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001621046
Saved in:
10
Unbeobachtbare Einflussgrößen in der strategischen Erfolgsfaktorenforschung : ein kausalanalytischer Ansatz auf der Basis von Paneldaten
Annacker, Dirk
-
2001
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001561582
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