Showing 1 - 10 of 10,016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011288584
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014467303
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003627795
Zur Relevanz des Aufbaus einer Marke Fußballprofi -- Begriffsdefinitionen und theoretische Grundlagen zur Marke Fußballer -- Konzeptualisierung eines Untersuchungsmodells zur Erklärung der Einstellungsbildung zum Fußballspieler -- Empirische Studie zur Überprüfung des Modells zur...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014564
This paper presents the results of an empirical test concerning the auction model of Gilbert and Newbery (1982). The study uses data on German companies in order to analyze expenditures for technology licenses. Aside of standard control variables the motives for innovation expenditures are also...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014064594
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013411037
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001900678
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001875487
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001780033