Showing 1 - 10 of 11
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003618369
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013440999
Purpose – The purpose of this research is to take into consideration the country effect in online and offline environments and compares price levels and dispersion online v. offline across the two largest Continental European markets, thus adding a new dimension in price comparisons and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014896128
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000927480
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001301054
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000584004
Customer Integration ist ein Management-Konzept, das der tatsächlichen Umsetzung des abstrakten Leitbildes "Kundenorientierung" dient. Es zielt darauf ab, Unternehmen im Business-to-Business-Bereich konsequent vom Markt bzw. von den Kunden her zu führen. Dabei setzt es an der Erkenntnis an,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013513295
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003801712
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012666288
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013433068