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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
3
Book section
3
Bibliografie enthalten
1
Bibliography included
1
Case study
1
Fallstudie
1
Hochschulschrift
1
Thesis
1
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less ...
Language
All
German
3
English
1
Author
All
Becker, Jörg
1
Durst, Carolin
1
Fischer, Heiko
1
Knackstedt, Ralf
1
Linder, Christian
1
Poeppelbuss, Jens
1
Pöppelbuß, Jens
1
Seidenstricker, Sven
1
more ...
less ...
Published in...
All
Gabler Edition Wissenschaft
1
Geschäftsmodelle - Wertschöpfung - Transformation
1
Integration von Produkt & Dienstleistung - Hybride Wertschöpfung : Proceedings im Rahmen der Multi-Konferenz Wirtschaftsinformatik 23. - 25.02.2010 in Göttingen
1
Strategies in sports marketing : technologies and emerging trends
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
4
Showing
1
-
4
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articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Smart Service Canvas : ein Werkzeug zur strukturierten Beschreibung und Entwicklung von Smart-Service-Geschäftsmodellen
Poeppelbuss, Jens
;
Durst, Carolin
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011702235
Saved in:
2
Countertrade im Osthandel : gegenwärtige und zukünftige Bedeutung des Kompensationshandels mit den GUS-Staaten
Fischer, Heiko
-
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000944504
Saved in:
3
Be stronger together : partner strategies between material suppliers and sports goods producers to promote high-tech innovations
Linder, Christian
;
Seidenstricker, Sven
- In:
Strategies in sports marketing : technologies and …
,
(pp. 299-312)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010362958
Saved in:
4
Vergleich von Reifegradmodellen für die hybride Wertschöpfung und Entwicklungsperspektiven
Becker, Jörg
;
Knackstedt, Ralf
;
Pöppelbuß, Jens
- In:
Integration von Produkt & Dienstleistung - Hybride …
,
(pp. 109-121)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003954374
Saved in:
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