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Fallstudie
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Sammelwerk
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Handbook
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Handbuch
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Hochschulschrift
2
Aufsatzsammlung
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Lehrbuch
1
Textbook
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Thesis
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Language
All
English
19
German
10
Author
All
Swoboda, Bernhard
29
Zentes, Joachim
6
Elsner, Stefan
4
Morschett, Dirk
4
Jager, Martin
3
Olejnik, Edith
3
Sinning, Carolina
3
Hirschmann, Johannes
2
Schlüter, Andrea
2
Schramm-Klein, Hanna
2
Block, Jörn
1
Cliquet, Gérard
1
Dabija, Dan Cristian
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Foscht, Thomas
1
Näher, Stefan
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Pennemann, Karin
1
Schu, Matthias
1
Schwarz, Sandra
1
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Institution
All
Universität Trier
1
Published in...
All
European retail research
2
Management international review : MIR ; journal of international business
2
Marketing : ZFP ; journal of research and management
2
Research on knowledge, innovation and internationalization
2
Fallstudien zum Internationalen Management : Grundlagen - Praxiserfahrungen - Perspektiven
1
Globales Handelsmanagement : Voraussetzungen - Strategien - Beispiele
1
Handbuch Handel : Strategien - Perspektiven - internationaler Wettbewerb
1
Innovationsentwicklung, Internationalität, Mitarbeiterperspektive
1
International marketing review
1
Internationales Management und die Grundlagen des globalisierten Kapitalismus
1
Journal of business research : JBR
1
Journal of international entrepreneurship
1
Journal of international marketing
1
Journal of retailing and consumer services
1
Management international review : mir ; journal of international business
1
Marketing : journal of research and management
1
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
1
Neue betriebswirtschaftliche Forschung : Nbf
1
Strategic management : a European approach
1
Strategic management : new rules for Old Europe
1
Zukunft im Handel : Studien für die Praxis
1
Zukunftsperspektiven für das Handelsmanagement : Konzepte, Instrumente, Trends ; Festschrift für Hans-Peter Liebmann
1
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1
Dynamische Prozesse der Internationalisierung : managementtheoretische und empirische Perspektiven des unternehmerischen Wandels
Swoboda, Bernhard
-
2002
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001608292
Saved in:
2
The relevance of timing and time in international business : analysis of different perspectives and results
Swoboda, Bernhard
- In:
Strategic management : a European approach
,
(pp. 85-113)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001650431
Saved in:
3
Internationale Expansion von Handelsunternehmen
Swoboda, Bernhard
- In:
Handbuch Handel : Strategien - Perspektiven - …
,
(pp. 37-61)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009738020
Saved in:
4
The impact of fit among internationalization stages and firms' structure, processes and culture on performance : a profile deviation perspective
Swoboda, Bernhard
- In:
Internationales Management und die Grundlagen des …
,
(pp. 59-82)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011503210
Saved in:
5
Liberalisierung und Deregulierung - Antriebskräfte der Globalisierung des Handels
Zentes, Joachim
;
Swoboda, Bernhard
- In:
Zukunftsperspektiven für das Handelsmanagement : …
,
(pp. 39-54)
.
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001495752
Saved in:
6
Globalisierung des Handels - Rahmenbedingungen - Antriebskräfte - Strategische Konzepte
Zentes, Joachim
- In:
Globales Handelsmanagement : Voraussetzungen - …
,
(pp. 3-24)
.
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001324147
Saved in:
7
Globales Handelsmanagement : Voraussetzungen - Strategien - Beispiele
Zentes, Joachim
(
ed.
);
Swoboda, Bernhard
(
contributor
)
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000659604
Saved in:
8
Kooperationen, Allianzen und Netzwerke : Grundlagen, Ansätze, Perspektiven
Zentes, Joachim
(
ed.
);
Swoboda, Bernhard
(
contributor
); …
-
2003
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001747495
Saved in:
9
Internationalisation of retail firms : state of the art after 20 years of research
Swoboda, Bernhard
;
Zentes, Joachim
;
Elsner, Stefan
- In:
Marketing : journal of research and management
5
(
2009
)
2
,
pp. 105-126
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003908020
Saved in:
10
Erfolgsrelevanz von KAM Strategien und Strukturen gegenüber internationalen Handelskunden
Swoboda, Bernhard
;
Schlüter, Andrea
;
Olejnik, Edith
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
33
(
2011
)
4
,
pp. 278-292
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009387765
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