Showing 1 - 10 of 15,412
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003849946
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011418956
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011567436
Introduction to the marketisation of higher education and the student as consumer / Frank Furedi -- The march of the … to students / Helen Sauntson and Liz Morrish -- From Accrington Stanley to academia? : the use of league tables and … student surveys to determine 'quality' in higher education / Stella Jones-Devitt and Catherine Samiei -- Branding a university …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015069310
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001758777
Entwicklung und Grundlagen des internationalen Direktmarketing Nationales versus internationales Direktmarketing Prozesse und Rahmenbedingungen des internationalen Direktmarketing Internationale Direktmarketingstrategien von Unternehmen Erfolgsfaktoren des internationalen Direktmarketing Neue...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002493684
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013531676
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010193916
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011546327
Multi-Channel Retailing hat sich als Distributionsstrategie fest im Handel etabliert. Auf Grund der zunehmenden Verbreitung des Multi-Channel Retailing in der Handelspraxis ist eine Differenzierung allein auf Grundlage des Geschäftsmodells heute nicht mehr erfolgversprechend. Vielmehr muss das...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016955