Showing 1 - 10 of 2,474
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003290540
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013520841
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014007860
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015205578
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003893061
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003836200
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003884043
Wissensmanagement der dritten Generation ist für viele Unternehmen ein unverzichtbarer Bestandteil der Wertschöpfung. Neben dem gezielten Einsatz von Instrumenten und Methoden und einer wissensorientierten Veränderung von Prozessen spielt dabei auch die Vernetzung der Menschen innerhalb und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011679533
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013447136
Firms are increasingly realising the importance of social networks. Such networks of customers can play an essential role in assisting firms to organise and prioritise the pool of user information regarding their needs, feedback on existing products as well as ideas for new products. To profit...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013522806