//--> //--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~subject:"Konsumentenverhalten"
~type_genre:"Advisory report"
~type_genre:"Bibliografie"
~type_genre:"Bibliography included"
~type_genre:"Book section"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Umgang mit Unheilbarem : Studi...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 5 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Konsumentenverhalten
Deutschland
50,790
Germany
49,521
Theorie
5,839
Theory
5,824
KMU
1,835
SME
1,835
USA
1,743
United States
1,712
EU countries
1,664
EU-Staaten
1,664
Estimation
1,416
Schätzung
1,416
Welt
1,278
World
1,278
Großbritannien
1,271
United Kingdom
1,248
Vergleich
1,093
Comparison
1,083
Deutschland <Bundesrepublik>
1,010
Innovation
992
Frankreich
969
France
950
Wirkungsanalyse
947
Impact assessment
942
Arbeitsmarktpolitik
926
Labour market policy
912
Wettbewerb
846
Competition
791
Multinationales Unternehmen
785
Organisatorischer Wandel
784
Organizational change
784
Bank
779
Transnational corporation
759
Erfolgsfaktor
754
Arbeitsmarkt
745
Success factor
714
Globalisierung
709
Consumer behaviour
700
Globalization
699
more ...
less ...
Online availability
All
Undetermined
9
Free
5
Type of publication
All
Article
544
Book / Working Paper
156
Type of publication (narrower categories)
All
Advisory report
Bibliografie
Bibliography included
Book section
Article in journal
872
Aufsatz in Zeitschrift
872
Hochschulschrift
844
Graue Literatur
788
Non-commercial literature
788
Thesis
687
Aufsatz im Buch
544
Working Paper
543
Arbeitspapier
447
Collection of articles of several authors
151
Sammelwerk
151
Bibliografie enthalten
138
Aufsatzsammlung
98
Konferenzschrift
76
Conference proceedings
55
Collection of articles written by one author
34
Sammlung
34
Lehrbuch
32
Case study
30
Fallstudie
30
Textbook
27
Conference paper
24
Konferenzbeitrag
24
Market information
24
Marktinformation
24
Forschungsbericht
23
Statistik
22
Statistics
20
Amtsdruckschrift
15
Government document
15
Handbook
14
Handbuch
14
Article
12
Gutachten
12
Umfrage
11
Ratgeber
10
Mehrbändiges Werk
9
more ...
less ...
Language
All
German
559
English
140
Undetermined
2
Author
All
Spiller, Achim
10
Weinberg, Peter
10
Enneking, Ulrich
8
Bauer, Hans H.
7
Diller, Hermann
7
Gröppel-Klein, Andrea
7
Schröder, Hendrik
7
Alvensleben, Reimar von
6
Huber, Frank
6
Kroeber-Riel, Werner
6
Schulze, Birgit
6
Diehl, Sandra
5
Roosen, Jutta
5
Terlutter, Ralf
5
Thiele, Silke
5
Fricke, Andreas
4
Herrmann, Andreas
4
Menrad, Klaus
4
Purper, Guido
4
Schmalen, Helmut
4
Schuckel, Marcus
4
Wirthgen, Bernd
4
Zapilko, Marina Annette
4
Zenner, Silvia
4
Abdulai, Awudu
3
Ahlert, Dieter
3
Altmann, Marianne
3
Balderjahn, Ingo
3
Breidenbach, Petra
3
Bruhn, Maike
3
Buse, Stephan
3
Dichtl, Erwin
3
Dorandt, Stephanie
3
Esch, Franz-Rudolf
3
Fantapié Altobelli, Claudia
3
Gedenk, Karen
3
Gierl, Heribert
3
Henseleit, Meike
3
Hildebrandt, Lutz
3
Opaschowski, Horst W.
3
more ...
less ...
Institution
All
Deutschland / Umweltbundesamt
3
Verlag Franz Vahlen
2
Christian-Albrechts-Universität zu Kiel / Institut für Agrarökonomie
1
Christian-Albrechts-Universität zu Kiel / Institut für Ernährungswirtschaft und Verbrauchslehre
1
Expertenworkshop Wege zu Nachhaltigen Konsummustern <1997, Stuttgart>
1
Fraunhofer-Institut für Systemtechnik und Innovationsforschung
1
Freie Universität Berlin / Zentralinstitut für Sozialwissenschaftliche Forschung
1
Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg
1
Institut für Sozial-Ökologische Forschung
1
Institut für Sozialwissenschaftliche Forschung <München>
1
Institut für Zukunftsstudien und Technologiebewertung
1
Justus-Liebig-Universität Gießen / Institut für Agrarpolitik und Marktforschung
1
KMU Gesellschaft für Mittelstandsforschung und Beratung <Bonn>
1
Universität Hohenheim / Institut für Agrarpolitik und Landwirtschaftliche Marktlehre
1
Universität Rostock / Institut für Marketing & Innovationsmanagement
1
Verbindungsstelle für Umwelterziehung <Berlin>
1
Zentrum für Europäische Wirtschaftsforschung / Forschungsbereich Umwelt- und Ressourcenökonomik, Logistik
1
ifo Institut für Wirtschaftsforschung
1
more ...
less ...
Published in...
All
Europäische Hochschulschriften / 5
28
Consumer Australia : historical perspectives
11
Theoretische Fundierung und praktische Relevanz der Handelsforschung
10
Social and economic research with consumer panel data : proceedings of the First ZUMA Symposium on Consumer Panel Data, 5 and 6 October 1999
9
Umwelt- und Produktqualität im Agrarbereich : 44. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e. V. vom 27. bis 29. September 2004 in Berlin
9
New developments and approaches in consumer behavior research
8
Beiträge zur Verhaltensforschung
6
Gabler Edition Wissenschaft
6
Konsum und Verhalten
6
Advertising and communication : proceedings 4th International Conference on Research in Advertising (ICORIA), Saarland University, June 2 - 4, 2005, Saarbruecken
5
Genuss-Standort Deutschland : Zukunftsstrategien für Lebensmittel
5
International advertising and communication : current insights and empirical findings
5
Nachhaltiger Konsum : auf dem Weg zur gesellschaftlichen Verankerung
5
Quantitative Marketingforschung in Deutschland : Festschrift für Klaus Peter Kaas zum 65. Geburtstag
5
Schriften zum Marketing
5
Unternehmerische Landwirtschaft zwischen Marktanforderungen und gesellschaftlichen Erwartungen : 51. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e. V. vom 28. bis 30. September
5
Zukunftsperspektiven der Fleischwirtschaft : Verbraucher, Märkte, Geschäftsbeziehungen
5
Agrar- und Ernährungsmärkte nach dem Boom : 49. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e. V. vom 30. September bis 02. Oktober 2009
4
Aspekte der Digitalisierung in Banken
4
Automobilmarktforschung : Nutzenorientierung von Pkw-Herstellern
4
Die Frauen und das Netz : Angebote und Nutzung aus Genderperspektive
4
Handel und Verkehr, Mobilität und Konsum : mit 14 Tabellen
4
Konsumenten im Fokus der Wissenschaft : Festschrift anlässlich der Emeritierung von Georg Karg
4
Pricing-Forschung in Deutschland
4
Weinmarketing : Kundenwünsche erforschen, Zielgruppen identifizieren, innovative Produkte entwickeln
4
Agrar- und Ernährungswirtschaft im Umbruch : 47. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e. V. vom 26.-28. September 2007
3
Agrarwirtschaft / Sonderhefte : Zeitschrift für Betriebswirtschaft, Marktforschung u. Agrarpolitik
3
Best Practice Modelle im 55plus Marketing : bewährte Konzepte für den Dialog mit Senioren
3
Classification - the ubiquitous challenge : proceedings of the 28th annual conference of the Gesellschaft für Klassifikation e.V., University of Dortmund, March 9 - 11, 2004 ; with 108 tables
3
DUV : Wirtschaftswissenschaft
3
Erfolgsstrategien für die Mitte - Perspektiven aus Marktforschung, Praxis und Wissenschaft : Dokumentation des Führungsgesprächs vom 7. November 2008
3
Erlebnis- und Konsumwelten
3
First International Conference on Resource Efficiency in Interorganizational Networks : ResEff 2013 ; November 13th - 14th, 2013, Georg-August-Universität Göttingen ; Papers
3
Handbuch Handel : Strategien - Perspektiven - internationaler Wettbewerb
3
Handbuch Multi-Channel-Marketing
3
Hochschulschriften zur Betriebswirtschaftslehre
3
Konsum : soziologische, ökonomische und psychologische Perspektiven
3
Konsumentenverhaltensforschung im 21. Jahrhundert : gewidmet Peter Weinberg zum 65. Geburtstag
3
Konsumperspektiven : Verhaltensaspekte und Infrastruktur : Gerhard Scherhorn zur Emeritierung
3
Neue Wege zu nachhaltigem Konsumverhalten : eine Veranstaltung der Deutschen Bundesstiftung Umwelt zur EXPO 2000
3
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
700
Showing
1
-
10
of
700
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Gegen die Direktvermarktung verschreibungspflichtiger Psychopharmaka
Pawelzik, Markus R.
- In:
Bittere Arznei : Wirtschaftsethik und Ökonomik der …
,
(pp. 151-169)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003624146
Saved in:
2
A model of self-regulation : insights for impulsive and compulsive problems with eating and buying
Faber, Ronald J.
;
Vohs, Kathleen D.
- In:
Transformative consumer research for personal and …
,
(pp. 467-484)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009260763
Saved in:
3
Die Entstehung des modernen Konsums : Darstellung und Erklärungsansätze
Stihler, Ariane
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000655144
Saved in:
4
A drink whose time had finally come : wine consumption in Australia 1950 - 1980
Dunstan, David
- In:
Consumer Australia : historical perspectives
,
(pp. 135-151)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008908470
Saved in:
5
Inside Suburban "Persian Bazaars" : the reception of regional shopping centres in Sydney during the 1960s
Bailey, Matt
- In:
Consumer Australia : historical perspectives
,
(pp. 119-133)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008908471
Saved in:
6
Legislating in the consumer interest : the Victorian consumers protection council 1964 - 1970
MacLeod, Amanda
- In:
Consumer Australia : historical perspectives
,
(pp. 97-117)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008908472
Saved in:
7
"The 24-hour woman" : feminism and the politics of consumption in 1980s Australia
Campo, Natasha
- In:
Consumer Australia : historical perspectives
,
(pp. 55-72)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008908474
Saved in:
8
From a Seller's market to a Buyer's market : advertising looks forward to the 1950s
Crawford, Robert
- In:
Consumer Australia : historical perspectives
,
(pp. 39-54)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008908475
Saved in:
9
Making the market modern : Sir Harold Clapp, engineer of consumption
Sinclair, John
- In:
Consumer Australia : historical perspectives
,
(pp. 27-38)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008908476
Saved in:
10
Class in a tea cup : the Bushells brand, 1895 - 1920
Khamis, Susie
- In:
Consumer Australia : historical perspectives
,
(pp. 13-26)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008908477
Saved in:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Next
Last
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->