//--> //--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~subject:"Konsumentenverhalten"
~type_genre:"Bibliografie"
~type_genre:"Bibliography included"
~type_genre:"Book section"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Umgang mit Unheilbarem : Studi...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 4 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Konsumentenverhalten
Deutschland
48,345
Germany
47,193
Theorie
5,761
Theory
5,746
KMU
1,767
SME
1,767
USA
1,671
United States
1,647
EU countries
1,515
EU-Staaten
1,515
Estimation
1,390
Schätzung
1,390
Großbritannien
1,205
United Kingdom
1,184
Welt
1,122
World
1,122
Vergleich
1,015
Comparison
1,007
Frankreich
915
Deutschland <Bundesrepublik>
908
Innovation
902
France
897
Arbeitsmarktpolitik
851
Labour market policy
844
Organisatorischer Wandel
771
Organizational change
771
Bank
767
Multinationales Unternehmen
761
Wettbewerb
742
Transnational corporation
739
Erfolgsfaktor
736
Wirkungsanalyse
730
Impact assessment
726
Competition
697
Success factor
696
Consumer behaviour
688
Innovationsmanagement
685
Arbeitsmarkt
680
Beziehungsmarketing
675
more ...
less ...
Online availability
All
Undetermined
9
Free
5
Type of publication
All
Article
544
Book / Working Paper
144
Type of publication (narrower categories)
All
Bibliografie
Bibliography included
Book section
Article in journal
859
Aufsatz in Zeitschrift
859
Hochschulschrift
844
Graue Literatur
780
Non-commercial literature
780
Thesis
687
Aufsatz im Buch
544
Working Paper
534
Arbeitspapier
439
Collection of articles of several authors
151
Sammelwerk
151
Bibliografie enthalten
138
Aufsatzsammlung
97
Konferenzschrift
76
Conference proceedings
55
Collection of articles written by one author
34
Sammlung
34
Lehrbuch
32
Case study
30
Fallstudie
30
Textbook
27
Conference paper
24
Konferenzbeitrag
24
Market information
24
Marktinformation
24
Forschungsbericht
23
Statistik
22
Statistics
20
Amtsdruckschrift
15
Government document
15
Handbook
14
Handbuch
14
Advisory report
12
Article
12
Gutachten
12
Umfrage
11
Ratgeber
10
Mehrbändiges Werk
9
more ...
less ...
Language
All
German
547
English
139
Undetermined
2
Author
All
Spiller, Achim
10
Weinberg, Peter
10
Enneking, Ulrich
8
Bauer, Hans H.
7
Diller, Hermann
7
Gröppel-Klein, Andrea
7
Schröder, Hendrik
7
Alvensleben, Reimar von
6
Huber, Frank
6
Kroeber-Riel, Werner
6
Schulze, Birgit
6
Diehl, Sandra
5
Roosen, Jutta
5
Terlutter, Ralf
5
Fricke, Andreas
4
Herrmann, Andreas
4
Menrad, Klaus
4
Purper, Guido
4
Schmalen, Helmut
4
Schuckel, Marcus
4
Thiele, Silke
4
Zapilko, Marina Annette
4
Abdulai, Awudu
3
Ahlert, Dieter
3
Altmann, Marianne
3
Balderjahn, Ingo
3
Breidenbach, Petra
3
Bruhn, Maike
3
Buse, Stephan
3
Dichtl, Erwin
3
Dorandt, Stephanie
3
Esch, Franz-Rudolf
3
Fantapié Altobelli, Claudia
3
Gedenk, Karen
3
Gierl, Heribert
3
Henseleit, Meike
3
Hildebrandt, Lutz
3
Opaschowski, Horst W.
3
Scherhorn, Gerhard
3
Schoenheit, Ingo
3
more ...
less ...
Institution
All
Deutschland / Umweltbundesamt
2
Verlag Franz Vahlen
2
Christian-Albrechts-Universität zu Kiel / Institut für Agrarökonomie
1
Expertenworkshop Wege zu Nachhaltigen Konsummustern <1997, Stuttgart>
1
Freie Universität Berlin / Zentralinstitut für Sozialwissenschaftliche Forschung
1
Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg
1
Institut für Sozialwissenschaftliche Forschung <München>
1
Justus-Liebig-Universität Gießen / Institut für Agrarpolitik und Marktforschung
1
Universität Hohenheim / Institut für Agrarpolitik und Landwirtschaftliche Marktlehre
1
Universität Rostock / Institut für Marketing & Innovationsmanagement
1
ifo Institut für Wirtschaftsforschung
1
more ...
less ...
Published in...
All
Europäische Hochschulschriften / 5
28
Consumer Australia : historical perspectives
11
Theoretische Fundierung und praktische Relevanz der Handelsforschung
10
Social and economic research with consumer panel data : proceedings of the First ZUMA Symposium on Consumer Panel Data, 5 and 6 October 1999
9
Umwelt- und Produktqualität im Agrarbereich : 44. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e. V. vom 27. bis 29. September 2004 in Berlin
9
New developments and approaches in consumer behavior research
8
Beiträge zur Verhaltensforschung
6
Gabler Edition Wissenschaft
6
Konsum und Verhalten
6
Advertising and communication : proceedings 4th International Conference on Research in Advertising (ICORIA), Saarland University, June 2 - 4, 2005, Saarbruecken
5
Genuss-Standort Deutschland : Zukunftsstrategien für Lebensmittel
5
International advertising and communication : current insights and empirical findings
5
Nachhaltiger Konsum : auf dem Weg zur gesellschaftlichen Verankerung
5
Quantitative Marketingforschung in Deutschland : Festschrift für Klaus Peter Kaas zum 65. Geburtstag
5
Schriften zum Marketing
5
Unternehmerische Landwirtschaft zwischen Marktanforderungen und gesellschaftlichen Erwartungen : 51. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e. V. vom 28. bis 30. September
5
Zukunftsperspektiven der Fleischwirtschaft : Verbraucher, Märkte, Geschäftsbeziehungen
5
Agrar- und Ernährungsmärkte nach dem Boom : 49. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e. V. vom 30. September bis 02. Oktober 2009
4
Aspekte der Digitalisierung in Banken
4
Automobilmarktforschung : Nutzenorientierung von Pkw-Herstellern
4
Die Frauen und das Netz : Angebote und Nutzung aus Genderperspektive
4
Handel und Verkehr, Mobilität und Konsum : mit 14 Tabellen
4
Konsumenten im Fokus der Wissenschaft : Festschrift anlässlich der Emeritierung von Georg Karg
4
Pricing-Forschung in Deutschland
4
Weinmarketing : Kundenwünsche erforschen, Zielgruppen identifizieren, innovative Produkte entwickeln
4
Agrar- und Ernährungswirtschaft im Umbruch : 47. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e. V. vom 26.-28. September 2007
3
Agrarwirtschaft / Sonderhefte : Zeitschrift für Betriebswirtschaft, Marktforschung u. Agrarpolitik
3
Best Practice Modelle im 55plus Marketing : bewährte Konzepte für den Dialog mit Senioren
3
Classification - the ubiquitous challenge : proceedings of the 28th annual conference of the Gesellschaft für Klassifikation e.V., University of Dortmund, March 9 - 11, 2004 ; with 108 tables
3
DUV : Wirtschaftswissenschaft
3
Erfolgsstrategien für die Mitte - Perspektiven aus Marktforschung, Praxis und Wissenschaft : Dokumentation des Führungsgesprächs vom 7. November 2008
3
Erlebnis- und Konsumwelten
3
First International Conference on Resource Efficiency in Interorganizational Networks : ResEff 2013 ; November 13th - 14th, 2013, Georg-August-Universität Göttingen ; Papers
3
Handbuch Handel : Strategien - Perspektiven - internationaler Wettbewerb
3
Handbuch Multi-Channel-Marketing
3
Hochschulschriften zur Betriebswirtschaftslehre
3
Konsum : soziologische, ökonomische und psychologische Perspektiven
3
Konsumentenverhaltensforschung im 21. Jahrhundert : gewidmet Peter Weinberg zum 65. Geburtstag
3
Konsumperspektiven : Verhaltensaspekte und Infrastruktur : Gerhard Scherhorn zur Emeritierung
3
Neue Wege zu nachhaltigem Konsumverhalten : eine Veranstaltung der Deutschen Bundesstiftung Umwelt zur EXPO 2000
3
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
688
Showing
1
-
10
of
688
Sort
Relevance
Date (newest first)
Date (oldest first)
1
A model of self-regulation : insights for impulsive and compulsive problems with eating and buying
Faber, Ronald J.
;
Vohs, Kathleen D.
- In:
Transformative consumer research for personal and …
,
(pp. 467-484)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009260763
Saved in:
2
Gegen die Direktvermarktung verschreibungspflichtiger Psychopharmaka
Pawelzik, Markus R.
- In:
Bittere Arznei : Wirtschaftsethik und Ökonomik der …
,
(pp. 151-169)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003624146
Saved in:
3
Die Entstehung des modernen Konsums : Darstellung und Erklärungsansätze
Stihler, Ariane
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000655144
Saved in:
4
Consumption ethics in history
Newholm, Terry
;
Newholm, Sandy
- In:
Ethics and morality in consumption : interdisciplinary …
,
(pp. 97-115)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011472658
Saved in:
5
Market sentiments : middle-class market culture in nineteenth-century America
White Nelson, Elizabeth
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001945403
Saved in:
6
A social history of soviet trade : trade policy, retail practices, and consumption, 1917 - 1953
Hessler, Julie
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001788293
Saved in:
7
Construction of consumer vulnerability by gender and ethics of empowerment
Coleman, Catherine A.
- In:
Gender, culture, and consumer behavior
,
(pp. 3-32)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009544251
Saved in:
8
A drink whose time had finally come : wine consumption in Australia 1950 - 1980
Dunstan, David
- In:
Consumer Australia : historical perspectives
,
(pp. 135-151)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008908470
Saved in:
9
Inside Suburban "Persian Bazaars" : the reception of regional shopping centres in Sydney during the 1960s
Bailey, Matt
- In:
Consumer Australia : historical perspectives
,
(pp. 119-133)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008908471
Saved in:
10
Legislating in the consumer interest : the Victorian consumers protection council 1964 - 1970
MacLeod, Amanda
- In:
Consumer Australia : historical perspectives
,
(pp. 97-117)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008908472
Saved in:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Next
Last
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->