Showing 1 - 10 of 174
Vera Waldschmidt analysiert am Beispiel digitaler Konvergenzprodukte und 'Wearable Electronics', welche Faktoren die akzeptanzrelevanten kognitiven Vorgänge bei der Wahrnehmung von Verschmelzungsprodukten beeinflussen und wie diese gestaltet werden sollten, damit Konsumenten den hybriden...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517214
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009236577
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012207450
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011809713
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008653435
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008696071
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003631820
Digital products are intangible goods, mainly presented visually and acoustically to consumers in the form of videos, images, texts, and music that can be bought, downloaded, or streamed via various web stores. Their consumption primarily fulfills hedonic needs. Before purchasing, a consumer's...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013386107