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Undetermined
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Article
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Thesis
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1
Handbuch
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Language
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German
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Author
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Helm, Roland
33
Landschulze, Sebastian
6
Steiner, Michael
6
Szelig, Antonia
4
Gehrer, Michael
3
Scheunert, Uta
3
Stölzle, Wolfgang
3
Bley, Sabine
2
Endres, Herbert
2
Fliedner, Malte
2
Gierl, Heribert
2
Hegenbart, Thomas
2
Mark, Antje
2
Scholl, Armin
2
Stumpp, Stefan
2
Conrad, Daniel
1
Hofstetter, Christine
1
Huber, Frank
1
Hüttl-Maack, Verena
1
Ludl, Michaela
1
Sattler, Henrik
1
Schmitz, Christian
1
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Institution
All
Friedrich-Schiller-Universität Jena
1
Published in...
All
Jena research papers in business and economics : working and discussion paper series School of Economics and Business Administration Friedrich Schiller University Jena
8
Jenaer Schriften zur Wirtschaftswissenschaft : Arbeits- und Diskussionspapiere der Wirtschaftswissenschaftlichen Fakultät der Friedrich-Schiller-Universität Jena
5
Review of managerial science
4
Die Betriebswirtschaft : DBW
2
Marketing : ZFP ; journal of research and management
2
Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft
2
Betriebswirtschaftliche Abhandlungen
1
Dimensionen öffentlichen Wirtschaftens : Festschrift für Rupert Windisch
1
European retail research
1
International journal of product development : IJPD
1
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
1
Marketing und Handel
1
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
1
Schriftenreihe Studien zum Konsumentenverhalten
1
The journal of product innovation management : an international publication of the Product Development & Management Association
1
Yearbook of marketing and consumer research
1
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Source
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1
The effect of free product premiums on attitudes and buying intention for durable goods: moderating effects of value and product premium fit in the dual mediation model
Helm, Roland
;
Mark, Antje
;
Bley, Sabine
- In:
European retail research
23
(
2009
)
1
,
pp. 21-45
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003832148
Saved in:
2
Product launch and increase in sales through free product-premiums : moderating effects of value and product-premium fit in the dual mediation model
Helm, Roland
;
Mark, Antje
;
Bley, Sabine
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003479987
Saved in:
3
Planung und Vermarktung von Innovationen : die Präferenz von Konsumenten für verschiedene Innovationsumfänge unter Berücksichtigung des optimalen Simulationsniveaus und marktbezogener Einflussfaktoren
Helm, Roland
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001580339
Saved in:
4
Implication from cue utilization theory and signalling theory for firm reputation and the marketing of new products
Helm, Roland
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003243146
Saved in:
5
Erklärung des Konsumentenverhaltens durch die Optimum Stimulation Level Theorie
Gierl, Heribert
;
Helm, Roland
;
Stumpp, Stefan
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
21
(
1999
)
3
,
pp. 217-235
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001457838
Saved in:
6
Markentreue und Kaufintervalle bei langlebigen Konsumgütern
Gierl, Heribert
;
Helm, Roland
;
Stumpp, Stefan
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
54
(
2002
)
3
,
pp. 215-232
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001666374
Saved in:
7
Kundenkarten als Kundenbindungsinstrument des Handels
Helm, Roland
;
Ludl, Michaela
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001993626
Saved in:
8
Out-of-Stocks im Handel : Einflussfaktoren und Kundenreaktionsmuster
Helm, Roland
;
Stölzle, Wolfgang
-
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003112127
Saved in:
9
Interaktion und Information in der Anbieter-Nachfrager-Beziehung : Voraussetzungen, Konsequenzen und Implikationen der zentralen und peripheren Informationsverarbeitung
Helm, Roland
;
Gehrer, Michael
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002092539
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10
Costumer reactions to real out-of-stocks
Helm, Roland
;
Hegenbart, Thomas
-
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009155405
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