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Hochschulschrift
2
Thesis
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Reprint
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Working Paper
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Language
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English
27
German
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Sattler, Henrik
32
Völckner, Franziska
11
Schnittka, Oliver
7
Erfgen, Carsten
4
Rao, Vithala R.
4
Johnen, Marius
3
Ringle, Christian M.
3
Victoria Villeda, Isabel
3
Zenker, Sebastian
3
Becker, Jan-Michael
2
Bruno, Pascal
2
Fischer, Marc
2
Gedenk, Karen
2
Klein, Kristina
2
Riediger, Claudia
2
Schirm, Karsten
2
Bruno, Hernan A.
1
Eggers, Felix
1
Farsky, Mario
1
Hatje, Claudia
1
Helm, Roland
1
Hennig-Thurau, Thorsten
1
Henning, Victor
1
Hensel-Börner, Susanne
1
Huber, Frank
1
Höfer, Björn
1
Krüger, Beate
1
Lorth, Carina
1
Pfeifer, Louisa Magdalena
1
Rellilng, Marleen
1
Relling, Marleen
1
Rühle, Alexander
1
Schreiner, Thomas F.
1
Steiner, Michael
1
Szelig, Antonia
1
Urban, Kathrin
1
more ...
less ...
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International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
4
Conjoint measurement : methods and applications
3
Journal of business economics : JBE
3
Schmalenbach business review : sbr
2
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
2
Betriebswirtschaftslehre für Technologie und Innovation
1
Brand management ; Vol. 3
1
Conjoint measurement : methods and applications ; with 91 tables
1
DUV / Wirtschaftswissenschaft
1
Essays on the effects of brand names and prices on consumer behavior
1
Innovation und Absatz
1
Jena research papers in business and economics : working and discussion paper series School of Economics and Business Administration Friedrich Schiller University Jena
1
Journal of interactive marketing
1
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
1
Journal of marketing
1
Journal of marketing research : JMR
1
MSI reports : working paper series
1
Marketing letters : a journal of research in marketing
1
Marketing science
1
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Der Einfluß von Marken auf die Glaubwürdigkeit von Produkt-Vorankündigungen: ein internationaler empirischer Vergleich
Sattler, Henrik
;
Schirm, Karsten
- In:
Innovation und Absatz
,
(pp. 63-87)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001427999
Saved in:
2
Die Glaubwürdigkeit von Produkt-Vorankündigungen : eine theoretische und empirische Untersuchung der Beurteilung von Produkt-Vorankündigungen durch Konsumenten
Schirm, Karsten
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013429543
Saved in:
3
Herkunfts- und Gütezeichen im Kaufentscheidungsprozeß : die Conjoint-Analyse als Instrument zur Bedeutungsbeurteilung
Sattler, Henrik
-
1990
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000821898
Saved in:
4
Measurement of price effects with conjoint analysis: separating informational and allocative effects of price
Rao, Vithala R.
;
Sattler, Henrik
- In:
Conjoint measurement : methods and applications
,
(pp. 47-66)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001444664
Saved in:
5
Preisschwellen und Deckungsbeitrag : verschenkt der Handel große Potentiale?
Gedenk, Karen
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
51
(
1999
)
1
,
pp. 33-59
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001253178
Saved in:
6
Die Abhängigkeit der Validität von Conjoint-Studien von demographischen Probanden-Charakteristika : neue empirische Befunde
Sattler, Henrik
;
Hensel-Börner, Susanne
;
Krüger, Beate
- In:
Journal of business economics : JBE
71
(
2001
)
7
,
pp. 771-787
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001595960
Saved in:
7
Measurement of price effects with conjoint analysis : separating informational and allocative effects of price
Rao, Vithala R.
;
Sattler, Henrik
- In:
Conjoint measurement : methods and applications
,
(pp. 47-66)
.
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001690252
Saved in:
8
Measurement of price effects with conjoint analysis: separating informational and allocative effects of price
Rao, Vithala R.
;
Sattler, Henrik
- In:
Conjoint measurement : methods and applications ; with …
,
(pp. 47-66)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001997462
Saved in:
9
How important is word of mouth? : development, validation, and application of a scale
Becker, Jan-Michael
;
Völckner, Franziska
;
Sattler, Henrik
- In:
Journal of interactive marketing
59
(
2024
)
3
,
pp. 273-293
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015158259
Saved in:
10
Drivers of brand extension success
Völckner, Franziska
;
Sattler, Henrik
-
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003924411
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