Showing 1 - 10 of 20
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009745864
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009406359
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011695123
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012391603
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003013901
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003735369
Im Verlauf des (Kauf-)Entscheidungsprozesses sind die Konsumenten zahlreichen psychologisch zu erklärenden internen Phänomenen ausgesetzt. Kognitive Dissonanz ist ein zentrales relevantes Konstrukt in diesem Zusammenhang. Aus Sicht der Marketingforschung ist das psychologische Befinden der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011932656
At first sight the Internet is the ideal medium for carrying out banking activities due to its cost savings potential and speed of information transmission. From a technological and cost-driven standpoint it may seem quite logical for banks to shift as many banking activities online as possible....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013025468
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010505462