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Theory
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Germany
513
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358
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344
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329
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329
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276
Personalmanagement
276
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254
Unternehmenserfolg
254
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Globalization
238
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206
Innovationsmanagement
206
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Corporate social responsibility
196
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World
175
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Innovation
170
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143
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235
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775
Aufsatz in Zeitschrift
775
Hochschulschrift
272
Aufsatz im Buch
235
Thesis
234
Case study
111
Fallstudie
111
Graue Literatur
108
Non-commercial literature
108
Collection of articles of several authors
105
Sammelwerk
105
Aufsatzsammlung
93
Lehrbuch
91
Textbook
81
Ratgeber
75
Bibliografie enthalten
72
Bibliography included
72
Guidebook
68
Arbeitspapier
57
Working Paper
57
Handbook
22
Handbuch
22
Reprint
17
Konferenzschrift
16
Fallstudiensammlung
11
Conference proceedings
10
Interview
9
Glossar enthalten
8
Glossary included
8
Collection of articles written by one author
7
Sammlung
7
Bibliografie
5
Conference paper
5
Einführung
5
Konferenzbeitrag
5
Mikroform
4
Systematic review
4
Zitatensammlung
4
Übersichtsarbeit
4
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German
101
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1
Dutch
1
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Pfeffermann, Nicole
3
Porter, Michael E.
3
Baporikar, Neeta
2
Eickhoff, Matthias
2
Ergenzinger, Rudolf
2
Harms, Rainer
2
Keuper, Frank
2
Kraus, Sascha
2
Krcmar, Helmut
2
Krulis-Randa, Jan S.
2
Lorange, Peter
2
Luu, Nha Thi
2
Nester, Matthias
2
Perlitz, Manfred
2
Rank, Susanne
2
Scheinpflug, Rita
2
Schunk, Henrik A.
2
Turnbull, Peter W.
2
Valla, Jean-Paul
2
Wessner, Konrad
2
Abell, Derek F.
1
Achenbach, Wieland
1
Agrawal, Ajay
1
Ahlert, Dieter
1
Ahmad, S. Jaseem
1
Ahsen, Helge Bernd von
1
Al-Rabayah, Wafaa A.
1
Anderson, Verl
1
Ansari, Manouchehr
1
Arhipova, Irina
1
Atristain Suarez, Connie
1
Aurégan, Pascal
1
Baasch, Stefanie
1
Bahlsen, Werner M.
1
Bailey, Catherine
1
Bakogiannis, Dimitrios
1
Ballantyne, Ronnie
1
Barachini, Franz
1
Barbu, Andreea Mihaela
1
Barth, Michael
1
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All
Internationalisierung deutscher Unternehmen : Strategien, Instrumente und Konzepte für den Mittelstand
4
Erfolgswissen von 12 bekannten Managementtrainern
3
Planung in kleinen und mittleren Unternehmen
3
Scenarios in marketing : from vision to decision
3
Strategies and communications for innovations : an integrative management view for companies and networks
3
Strategies for international industrial marketing : the management of customer relationships in European industrial markets
3
Change Management in der Praxis : Beispiele, Methoden, Instrumente
2
Die neue Macht des Marketing : wie Sie Ihr Unternehmen mit Emotion, Innovation und Präzision profilieren
2
From strategy to execution : turning accelerated global change into opportunity
2
Global business strategies in crisis : strategic thinking and development
2
Grundlagen der Schiffsfinanzierung ; Band 1
2
Grundlagen und strategische Positionierung
2
Handbuch Sponsoring : erfolgreiche Marketing- und Markenkommunikation
2
Marketing strategy organization and implementation
2
Marketing strategy processes and tools
2
Planning for information systems
2
Praxis des strategischen Managements : Konzepte, Erfahrungen, Perspektiven
2
Strategien im Umbruch : neue Konzepte der Unternehmensführung
2
Strategische Gesamtbanksteuerung
2
Using influencer marketing as a digital business strategy
2
Accounting and business in a sustainable post-Covid world : new perspectives and challenges
1
Adapting to environmental challenges : new research in strategy and international business
1
Advanced project management : Herausforderungen - Praxiserfahrungen - Perspektiven
1
Aktuelle Fragestellungen zu Produktion, Controlling und Logistik
1
Auto-Motive Millennium: Qualitätsfaktor Kommunikation : Vorträge zu "Aktuellen automobilwirtschaftlichen Fragen" ; Sommersemester 1999 an der Universität Bamberg und Referate anläßlich des 4. Automobilwirtschaftlichen Symposiums, Bamberg "Qualitätsfaktor Kommunikation"
1
Balanced growth : finding strategies for sustainable development
1
Behavioral perspectives on strategic alliances
1
Betriebswirtschaftliche Strategien für die Abfallwirtschaft und Stadtreinigung (2010) : [ 6. Fachkonferenz "Betriebswirtschaftliche Strategien für die Abfallwirtschaft und Stadtreinigung" vom 1. bis 2. Dezember 2010 in Berlin]
1
Brands with a conscience : how to build a successful and responsible brand
1
Budgeting for the poor
1
Can Latin American firms compete?
1
Cases on consumer-centric marketing management
1
Change management ; Vol. 3
1
Competitive advantage : strategies, management and performance
1
Competitive drivers for improving future business performance
1
Conceptual richness and methodological diversity in entrepreneurship research
1
Contemporary approaches and strategies for applied logistics
1
Contemporary corporate strategy : global perspectives
1
Contemporary issues in business and financial management in Eastern Europe
1
Controller Agenda 2017 : Trends und Best Practices ; [Tagungsband zum 28. Stuttgarter Controller-Forum ; am 23. und 24. September 2014 im Haus der Wirtschaft in Stuttgart]
1
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ECONIS (ZBW)
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Die Bedeutung der Unternehmensstrategie für Kreditinstitute
Nester, Matthias
- In:
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Strategic planning and performance management
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Ballantyne, Ronnie
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Making strategy work : a literature review on the factors influencing strategy implementation
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4
Vertrieb an Flottenkunden
Rahe, Michael
- In:
Vom Produkt- zum Dienstleistungsgeschäft : …
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(pp. 65-79)
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2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003785245
Saved in:
5
Solution Selling im B2C-Bereich : ein konzeptioneller Ansatz zur Typologisierung von Solutions
Ahlert, Dieter
;
Kawohl, Julian
;
Kes, Isabelle
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- In:
Marketing von Solutions : innovative Ansätze und Best …
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(pp. 31-60)
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2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008732092
Saved in:
6
The PIMS project : vision, achievements,and scope of the data
Farris, Paul W.
;
Farley, John U.
- In:
The profit impact of marketing strategy project : …
,
(pp. 6-27)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003927203
Saved in:
7
Schlüsselfaktoren eines erfolgreichen Servicegeschäfts
Link, Patrick
;
Sigg, Rolf
- In:
Serviceinnovationen in Industrieunternehmen erfolgreich …
,
(pp. 43-68)
.
2011
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8
Redefining the strategic competitive unit : towards a new global marketing paradigm?
Schill, Ronald L.
;
McArthur, David N.
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003727127
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9
Strategic loyalty management : some reflactions regarding customer retention instruments in the automotive industry
Henneberg, Stephan
- In:
Customer retention in the automotive industry : …
,
(pp. 215-257)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001299160
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10
Activities of foreign banks in China : with emphasis on Japanese and German banks
Priewasser, Erich
- In:
Selected issues of East Asian economies : Japanese and …
,
(pp. 43-70)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001322565
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