Showing 1 - 10 of 13
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000091990
Volume 1. Planned social change and the diffusion of innovation -- Volume 2. Zaltman metaphor elicitation technique -- Volume 3. Consumer behavior research -- Volume 4. Marketing management -- Volume 5. Marketing theory
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011801704
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011900067
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010337116
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003925978
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003377346
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011449763
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010442055
Abrupte und unvorhersehbare Änderung im Geschäftsumfeld konfrontieren Organisationen regelmässig mit Strategischen Issues. Der adäquate Umgang mit diesen ist entscheidend für das langfristige erfolgreiche Bestehen der Unternehmung. Die Kategorisierung solcher Strategischen Issues als...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012170514