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Handbuch
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Thesis
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Arbeitspapier
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Working Paper
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German
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English
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Herrmann, Andreas
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Huber, Frank
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Gustafsson, Anders
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Bauer, Hans H.
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Landwehr, Jan R.
4
Homburg, Christian
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Sattler, Henrik
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Vetter, Ingrid
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Virt, Wilfried
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Wentzel, Daniel
1
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Conjoint measurement : methods and applications
3
Gabler-Lehrbuch
2
Journal of business economics : JBE
2
Marketing : ZFP ; journal of research and management
2
SpringerLink / Bücher
2
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
1
Automobilmarktforschung : Nutzenorientierung von Pkw-Herstellern
1
Conjoint measurement : methods and applications ; with 91 tables
1
Customer retention in the automotive industry : quality, satisfaction and loyalty
1
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
1
Finanzwirtschaft
1
Handbuch Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
1
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
1
Neue betriebswirtschaftliche Forschung : Nbf
1
Psychology & marketing
1
Springer eBook Collection / Business and Economics
1
Wege des Marketing : Festschrift zum 60. Geburtstag von Erwin Dichtl
1
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
1
Zeitschrift für öffentliche und gemeinwirtschaftliche Unternehmen : ZögU ; zugleich Organ des Bundesverbandes Öffentliche Dienstleistungen - Deutsche Sektion des CEEP
1
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ECONIS (ZBW)
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USB Cologne (EcoSocSci)
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1
The tipping point of design : how product design and brands interact to affect consumers' preferences
Landwehr, Jan R.
;
Wentzel, Daniel
;
Herrmann, Andreas
- In:
Psychology & marketing
29
(
2012
)
6
,
pp. 422-433
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009554787
Saved in:
2
Nachfrageorientierte Produktgestaltung : ein Ansatz auf Basis der "means-end"-Theorie
Herrmann, Andreas
-
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000610473
Saved in:
3
Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
Herrmann, Andreas
(
ed.
);
Homburg, Christian
(
contributor
)
-
2000
-
2., aktualisierte Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001434330
Saved in:
4
Conjoint analysis as an instrument of market research practice
Gustafsson, Anders
;
Herrmann, Andreas
;
Huber, Frank
- In:
Conjoint measurement : methods and applications
,
(pp. 5-45)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001444653
Saved in:
5
Conjoint measurement : methods and applications
Gustafsson, Anders
(
contributor
); …
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001402990
Saved in:
6
Kundenorientierte Produktgestaltung
Hertel, Günter
;
Virt, Wilfried
;
Huber, Frank
;
Akao, Yōji
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001463917
Saved in:
7
Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
Herrmann, Andreas
(
ed.
)
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000671983
Saved in:
8
Produktqualität, Kundenzufriedenheit und Unternehmensrentabilität : eine branchenübergreifende Analyse
Herrmann, Andreas
- In:
Wege des Marketing : Festschrift zum 60. Geburtstag von …
,
(pp. 237-247)
.
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001316543
Saved in:
9
Die Bestimmungsgrößen der Markentreue beim Pkw-Kauf : Ergebnisse einer empirischen Untersuchung
Bauer, Hans H.
- In:
Automobilmarktforschung : Nutzenorientierung von …
,
(pp. 119-132)
.
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001293677
Saved in:
10
From value-orientated quality improvement to customer satisfaction : a case study for passenger cars
Herrmann, Andreas
- In:
Customer retention in the automotive industry : …
,
(pp. 93-115)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001299164
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