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Type of publication (narrower categories)
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Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
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Forschungsbericht
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Hochschulschrift
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Thesis
1
Language
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German
2
English
2
Author
All
Diamantopoulos, Adamantios
2
Fuchs, Christoph
2
Fuchs, Clemens
2
Kaiser, Sebastian
1
Sarstedt, Marko
1
Wilczynski, Petra
1
Zeddies, Jürgen
1
more ...
less ...
Institution
All
Universität Hohenheim / Institut für Landwirtschaftliche Betriebslehre
1
Published in...
All
Agrarökonomische Monographien und Sammelwerke
1
Die Betriebswirtschaft : DBW
1
Journal of the Academy of Marketing Science
1
Schriftenreihe des Bundesministeriums für Ernährung, Landwirtschaft und Forsten / A
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
4
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1
-
4
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1
Marktanalysen und Simulation preis- und mengenpolitischer Maßnahmen auf ausgewählten Agrarmärkten : Theorie und Anwendung von Fehlerkorrekturmodellen mit Kointegration ; Arbeit aus dem Institut für Landwirtschaftliche Betriebslehre der Universität Hohenheim
Fuchs, Clemens
-
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000868460
Saved in:
2
Eignung, Entwicklung und Anwendung von Strategiemodellen in der Agrarwirtschaft : Abschlußbericht für das von der DFG geförderte Forschungsprojekt Ze 164/4-1 - II B 8 -
Zeddies, Jürgen
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013358321
Saved in:
3
Guidelines for choosing between multi-item and single-item scales for construct measurement : a predictive validity perspective
Diamantopoulos, Adamantios
;
Sarstedt, Marko
;
Fuchs, …
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
40
(
2012
)
3
,
pp. 434-449
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009548613
Saved in:
4
Using single-item measures for construct measurement in management research : conceptual issues and application guidelines
Fuchs, Christoph
;
Diamantopoulos, Adamantios
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
69
(
2009
)
2
,
pp. 195-210
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003821630
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