Showing 1 - 10 of 238
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001477869
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001235240
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003417447
In der Literatur hat man das im Marketing bedeutende Problem der Verteilung einer knappen Ressource, von der eine Umsatzwirkung ausgeht, auf Produkte oder Marktsegmente dadurch zu lösen versucht, daß man die Parameter vorher spezifizierter Umsatzreaktionsfunktionen statistisch schätzt und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011744441
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011735627
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001486669
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001769699
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001755434
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001663529
We present an algorithm to compute the set of perfect public equilibrium payoffs as the discount factor tends to one for stochastic games with observable states and public (but not necessarily perfect) monitoring when the limiting set of (long-run players') equilibrium payoffs is independent of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014045865