Showing 1 - 10 of 19,480
We model a market, such as an online software market, in which an intermediary connects sellers and buyers by displaying sellers' products. With two vertically-differentiated products, an intermediary can place either: (1) one product, not necessarily the better one, on the first page, and the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012934480
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011375844
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011332937
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013018307
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012457245
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011655086
Informationen gewinnen als betriebliche Ressource eine immer größer werdende Bedeutung. Daraus ergibt sich für das Management einer Organisation die Herausforderung, organisationale Strukturen zu gestalten, die dieser zunehmenden Bedeutung Rechnung tragen, um somit diese Ressource erfolgreich...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001772873
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003489783
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003463938
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011495391