Showing 1 - 10 of 18
This study provides the first causal analysis of the impact of expanding Computer Science (CS) education in U.S. K-12 schools on students' choice of college major and early career outcomes. Utilizing rich longitudinal data from Maryland, we exploit variation from the staggered rollout of CS...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014463598
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000547598
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000501527
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000353371
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000758295
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000866726
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000869142
Innerhalb der NORDAKADEMIE-Vorlesung "Programmierung 1" erhalten die Teilnehmenr eine Grundausbildung in der Programmierung mithilfe der Programmiersprache Smalltalk. Diese Vorlesung soll nun um kooperative Elemente, die online über die Lernplattform moodle vermittelt werden, erweitert werden....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003785320