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Undetermined
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Type of publication
All
Article
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Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
1
Aufsatz im Buch
1
Aufsatz in Zeitschrift
1
Book section
1
Language
All
German
1
English
1
Author
All
Pagel, Sven
2
Rossner, Alexander
1
Telkmann, Verena
1
Zabel, Christian
1
Published in...
All
Empirische Medienökonomie : Reflexionen der Arbeiten von Wolfgang Seufert
1
Journal of media business studies
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
2
Showing
1
-
2
of
2
Sort
relevance
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date (newest first)
date (oldest first)
1
Digitale Transformation in Medien- und Industrieunternehmen - Auswirkungen der Digitalisierung auf Produzenten
Pagel, Sven
- In:
Empirische Medienökonomie : Reflexionen der Arbeiten …
,
(pp. 235-248)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011859270
Saved in:
2
Coming to town : importance of agglomeration factors for media cluster development in the German online video industry
Zabel, Christian
;
Pagel, Sven
;
Telkmann, Verena
; …
- In:
Journal of media business studies
17
(
2020
)
2
,
pp. 148-171
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012256255
Saved in:
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