Showing 1 - 6 of 6
Ludewig and Sadowski (2009) empirically examine the economic value of organizationalcapital. They use a comprehensive panel data set from the Institute for EmploymentResearch (IAB) that provides standard information about inputs and outputs of theproduction process of German corporate...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005866651
Ludewig and Sadowski (2009) empirically examine the economic value of organizationalcapital. They use a comprehensive panel data set from the Institute for EmploymentResearch (IAB) that provides standard information about inputs and outputs of theproduction process of German corporate...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005870428
Der vorliegende Beitrag beschäftigt sich mit der Dimensionsstruktur sowie der Verwertbarkeit des Fortune-Reputationsrankings in der wissenschaftlichen Forschung und liefert Erkenntnisse über seine Aussagefähigkeit. Nach Erörterung der theoretischen Grundlagen von Unternehmensreputation als...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010263748
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003889683
Der vorliegende Beitrag beschäftigt sich mit der Dimensionsstruktur sowie der Verwertbarkeit des Fortune-Reputationsrankings in der wissenschaftlichen Forschung und liefert Erkenntnisse über seine Aussagefähigkeit. Nach Erörterung der theoretischen Grundlagen von Unternehmensreputation als...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003770811
Ludewig and Sadowski (2009) empirically examine the economic value of organizational capital. They use a comprehensive panel data set from the Institute for Employment Research (IAB) that provides standard information about inputs and outputs of the production process of German corporate...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013147532