EconBiz - Find Economic Literature
    • Logout
    • Change account settings
  • A-Z
  • Beta
  • About EconBiz
  • News
  • Thesaurus (STW)
  • Academic Skills
  • Help
  •  My account 
    • Logout
    • Change account settings
  • Login
EconBiz - Find Economic Literature
Publications Events
Search options
Advanced Search history
My EconBiz
Favorites Loans Reservations Fines
    You are here:
  • Home
  • Co-Creation in der Creator Eco...
  • Similar by person
Narrow search

Delete all filters | 1 applied filter

Year of publication
Subject
All
Multinationales Unternehmen Lean Management 13 Qualitätsmanagement 13 Quality management 12 Lean management 11 Strategisches Management 9 Digitalisierung 8 Strategic management 7 Digitale Transformation 5 Inter-firm cooperation 5 Künstliche Intelligenz 5 Six Sigma 5 Unternehmenskooperation 5 Wettbewerbsstrategie 5 Competitive strategy 4 Digitization 4 Erfolgsfaktor 4 Organisatorischer Wandel 4 Organizational change 4 Success factor 4 Transformation 4 Ungarn 4 Unternehmen 4 Welt 4 World 4 Change Management 3 Confidence 3 Markenartikelindustrie 3 Marktbearbeitung 3 Unternehmensberatung 3 Unternehmenskultur 3 Vertrauen 3 Beziehungsmanagement 2 Brand 2 Consumer goods marketing 2 Control 2 Corporate Governance 2 Corporate governance 2 Deutschland 2 Firm performance 2
more ... less ...
Type of publication
All
Book / Working Paper 3
Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift 2 Bibliografie enthalten 1 Bibliography included 1 Dissertation u.a. Prüfungsschriften 1 Thesis 1
Language
All
German 2 Undetermined 1
Author
All
Dahm, Markus H. 3
Published in...
All
Europäische Hochschulschriften / 5 3
Source
All
ECONIS (ZBW) 2 USB Cologne (EcoSocSci) 1
Showing 1 - 3 of 3
Cover Image
Marketing-Management internationaler Markenartikelhersteller in Ungarn : Entscheidungen und strategische Konzepte für Verbrauchsgüter unter besonderer Berücksichtigung kommunikationspolitischer Aspekte
Dahm, Markus H. - 1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004245210
Saved in:
Cover Image
Marketing-Management internationaler Markenartikelhersteller in Ungarn : Entscheidungen und strategische Konzepte für Verbrauchsgüter unter besonderer Berücksichtigung kommunikationspolitischer Aspekte
Dahm, Markus H. - 1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000541102
Saved in:
Cover Image
Marketing-Management internationaler Markenartikelhersteller in Ungarn : Entscheidungen und strategische Konzepte für Verbrauchsgüter unter besonderer Berücksichtigung kommunikationspolitischer Aspekte
Dahm, Markus H. - 1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012700023
Saved in:
A service of the
zbw
  • Sitemap
  • Plain language
  • Accessibility
  • Contact us
  • Imprint
  • Privacy

Loading...