Showing 1 - 7 of 7
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011856646
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009746655
buchhandel.de: Das Buch stellt die Kernergebnisse einer Studie dar, die das Institut für Handel & Internationales Marketing (H.I.MA.) in Zusammenarbeit mit dem Handelsverband Deutschland (HDE) erarbeitet hat. Zielsetzung ist es aufzuzeigen, wie sich Einzelhandelsunternehmen seit dem Zweiten...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008809069
"The eleventh edition of Retailing Management builds on the basic philosophy of the previous ten editions. It continue to focus on both strategic and tactical issues, with an emphasis on financial considerations and implementation through merchandise and store management"--
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012632123
Acknowledgments -- Overview -- Internationalization of retailing -- Strategic retail expansion -- Location factors -- Culture and consumer behavior -- Developing and emerging countries -- Licensing, franchising, and strategic alliances -- Multinational markets -- Retailing in the Americas --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011737897
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014276644
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003516905