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Marketingmanagement
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71
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53
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52
Social web
52
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50
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50
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50
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43
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42
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42
Zielgruppe
42
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39
Corporate social responsibility
39
Strategic management
39
Strategisches Management
39
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Online availability
All
Undetermined
11
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All
Article
52
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Article in journal
196
Aufsatz in Zeitschrift
196
Book section
52
Graue Literatur
36
Non-commercial literature
36
Hochschulschrift
29
Thesis
26
Collection of articles of several authors
25
Sammelwerk
25
Case study
16
Fallstudie
16
Aufsatzsammlung
15
Bibliografie enthalten
15
Bibliography included
15
Konferenzschrift
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Ratgeber
13
Guidebook
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Amtsdruckschrift
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Conference proceedings
8
Government document
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Working Paper
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Handbuch
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Lehrbuch
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Textbook
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Adressbuch
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Bibliografie
1
Checkliste
1
Collection of articles written by one author
1
Directory
1
Forschungsbericht
1
Medienkombination
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Research Report
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Sammlung
1
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Language
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English
33
German
19
Author
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Hinson, Robert
2
Jones, Rosalind
2
Madichie, Nnamdi O.
2
Miles, Morgan P.
2
Padmore, Jo
2
Rößl, Dietmar
2
Simpson, Mike
2
Taylor, Nick
2
Zanger, Cornelia
2
Al-Weshah, Ghazi
1
Alhammad, Fawwaz
1
Banterle, Alessandro
1
Bathgate, Ian K.
1
Becherer, Richard C.
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Belz, Christian
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Blankson, Charles
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Boudlaie, Hasan
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Brexendorf, Tim Oliver
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Carraresi, Laura
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Carson, David
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Chakraborty, Mainak
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Cooke, Fang Lee
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Dadzie, Kofi Q.
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Das, Sourav Kumar
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Deacon, Jonathan
1
Dias, Patrícia
1
Dum, Thorsten
1
Enke, Margit
1
Fink, Matthias
1
Fjellström, Daniella
1
Gbadamosi, Ayantunji
1
Gopal, Pulidindi Venu
1
Grant, Ken
1
Grimm, Sebastian
1
Halstead, Diane
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Harada, Ichiro
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Harms, Rainer
1
Haynes, Paula J.
1
Hilker, Claudia
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Hills, Gerald E.
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Entrepreneurship marketing : principles and practice of SME marketing
9
Unternehmer und Unternehmensperspektiven für Klein- und Mittelunternehmen : Festschrift für Hans Jobst Pleitner
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Contemporary social and economic problems in Japan and Germany
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Markenaufbau und Markenpflege : Grundlagen und Praxis zur erfolgreichen Umsetzung
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Research at the marketing-entrepreneurship interface
2
A general perspective
1
Aktuelle Marketing- und Management-Trends : das Beste aus Theorie und Praxis
1
Bedeutung und Behauptung der KMU in einer neuen Umfeldkonstellation : Beiträge zu den "Recontes de St-Gall" 1996
1
Beteiligungskapital in der Finanzierung von KMU : Grundfragen, Konzepte, Erfahrungen ; Tagung in Freiberg, Sachsen am 22. und 23. April 1999, Tagungsmaterial
1
Business in Africa in the era of digital technology : essays in honour of Professor William K. Darley
1
Die Stars im Mittelstand : Führung und Umsetzung entscheiden
1
Die mittelständische Familienunternehmung : die Integration der beiden Subsysteme Familie und Unternehmung in den 90er Jahren
1
Emerging applications in supply chains for sustainable business development
1
Enterprise and small business : principles, practice and policy
1
Entrepreneurial Rise in the Middle East and North Africa : The Influence of Quadruple Helix on Technological Innovation
1
Entrepreneurship : Theorie und Fallstudien zu Gründungs-, Wachstums- und KMU-Management
1
Entrepreneurship, firm growth and regional development in the new economic geography : papers presented at the Uddevalla Symposium 2000, 15 - 17 June, Trollhättan, Sweden
1
Erfolgreich Selbstständig 2008/2009 : Gründung mit System
1
Finance, law, and the crisis of COVID-19 : an interdisciplinary perspective
1
Globalisierung und Wirtschaftswachstum mittelständischer Unternehmungen : XV. Betriebswirtschaftliche Tage zu Schwerin ; 27. und 28. Oktober 2005, Crowne Plaza Hotel Schwerin
1
Handbook of research on strategic management in small and medium enterprises
1
IT-Berater und soziale Medien : wer beeinflusst Technologiekunden?
1
Innovationen im sektoralen Marketing : Festschrift zum 60. Geburtstag von Fritz Scheuch ; mit 15 Tabellen
1
International entrepreneurship in emerging markets : contexts, behaviours, and successful entry
1
Kleine und mittlere Unternehmen in neuen Märkten : Aufbruch und Wachstum
1
Marketing in kleinen und mittleren Unternehmen
1
Marketing und Sales Automation : Grundlagen - Tools - Umsetzung ; Alles, was Sie wissen müssen
1
Marktorientierte Unternehmensführung : Grundkonzepte, Anwendungen und Lehre ; Festschrift für Hermann Freter zum 60. Geburtstag
1
Navigating digital communication and challenges for organizations
1
New horizons in management, leadership and sustainability : innovative case studies and solutions for emerging economies
1
New technology-based firms in the new millennium ; Vol. 2
1
Optimal management strategies in small and medium enterprises
1
Organizational mindset of entrepreneurship : exploring the co-creation pathways of structural change and innovation
1
Paradigms of opportunities and challenges
1
Planung in kleinen und mittleren Unternehmen
1
Structure and dynamics of the German Mittelstand
1
System dynamics and innovation in food networks 2008 : Proceedings of the 2nd International European Forum on System Dynamics and Innovation in Food Networks, organized by International Center for Food Chain and Network Research, University of Bonn, Germany ; officially endorsed by the European Association of Agricultural Economists (EAAE) as 110th EAAE-Seminar, february 18-22, 2008, Innsbruck-Igls, Austria
1
The Sage handbook of small business and entrepreneurship
1
The changing face of management in China
1
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Chancen und Risiken von Netzwerkarrangements im
Marketing
zwischen Klein- und Mittelunternehmen
Zanger, Cornelia
- In:
Bedeutung und Behauptung der KMU in einer neuen …
,
(pp. 91-103)
.
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001300629
Saved in:
2
Entrepreneurial
marketing
in small enterprises
Jones, Rosalind
;
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;
Deacon, Jonathan
; …
- In:
The Sage handbook of small business and entrepreneurship
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2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012034376
Saved in:
3
Erfolgreiches Sponsoring als zunehmend wichtiges Marketinginstrument für kleinere und mittelständische Unternehmen
Dum, Thorsten
- In:
Aktuelle Marketing- und Management-Trends : das Beste …
,
(pp. 491-509)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010423093
Saved in:
4
Entrepreneurial
marketing
mindset : what entrepreneurs should know?
Sadiku-Dushi, Nora
;
Ramadani, Veland
- In:
Organizational mindset of entrepreneurship : exploring …
,
(pp. 181-210)
.
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012198583
Saved in:
5
Traditional Italian food products on the Chinese market : best practices for Italian small and medium enterprises
Tongiani, Maria Giovanna
;
Zhao, Sheng
- In:
Optimal management strategies in small and medium …
,
(pp. 22-43)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011764265
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6
Market orientation and supply chain performance, mediating role of supply chain management strategy : an empirical analysis
Gopal, Pulidindi Venu
;
Priya, Aswini
- In:
Emerging applications in supply chains for sustainable …
,
(pp. 160-178)
.
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011925315
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7
Marktorientierte Unternehmensführung im mittelständischen Großhandel : eine empirische Bestandsaufnahme
Müller, Wolfgang
- In:
Marktorientierte Unternehmensführung : Grundkonzepte, …
,
(pp. 345-371)
.
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002063965
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8
Issues which impact upon
marketing
in the small firm
Carson, David
;
McCartan-Quinn, Danielle
- In:
Entrepreneurship, firm growth and regional development …
,
(pp. 165-182)
.
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002043764
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9
Marketingressourcen von kleinen und mittleren Unternehmen
Belz, Christian
- In:
Unternehmer und Unternehmensperspektiven für Klein- …
,
(pp. 447-460)
.
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001524106
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10
Emotionale Intelligenz und KMU-
Marketing
Weinhold-Stünzi, Heinz
- In:
Unternehmer und Unternehmensperspektiven für Klein- …
,
(pp. 477-490)
.
2000
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