//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~subject:"Schulrecht"
~type_genre:"Verzeichnis"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Bericht an die Regierung des S...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 2 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Schulrecht
Bildungswesen
26
Mitarbeiter
11
Deutschland
8
Hochschule
8
Verzeichnis
8
Germany
6
Hochschullehrer
5
Arbeitsmarkt
4
Higher education institution
4
Internationaler Vergleich
4
Statistik
4
Student
4
Universität
4
Adressbuch
3
Amerika
3
Behörde
3
Beschäftigung
3
Deutschland <Bundesrepublik>
3
Gemeindeverwaltung
3
Landesverwaltung
3
Münster (Westf)
3
Nordamerika
3
Saarland
3
Verwaltung
3
Vorlesungsverzeichnis
3
Welt
3
Westfälische Wilhelms-Universität Münster
3
World
3
Arbeit
2
Arbeitslosigkeit
2
Bericht
2
Einkommensstatistik
2
Forschung
2
Julius-Maximilians-Universität Würzburg
2
Leipzig
2
Rostock
2
Schweiz
2
USA
2
Universität Leipzig
2
more ...
less ...
Type of publication
All
Journal
2
Type of publication (narrower categories)
All
Verzeichnis
Monografische Reihe
4
No longer published / No longer aquired
1
Language
All
English
2
Institution
All
USA / Bureau of Education
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
2
Showing
1
-
2
of
2
Sort
Relevance
Date (newest first)
Date (oldest first)
1
Education directory
Washington, DC : US Gov. Print. Off.
-
1948/49 - 1968/69
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000427191
Saved in:
2
Educational directory
USA / Bureau of Education
-
Washington, DC : US Gov. Print. Off.
-
1894/95 - 1947/48
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000427407
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->