Showing 1 - 10 of 12
Die Bedeutung der Interaktion und das Problem der Koordination im Dienstleistungsprozess Interaktionsökonomische Schema der Verhaltenssteuerung Die dyadische Anbieter-Nachfrager-Interaktion im Dienstleistungsprozess Die Koordinationsinstrumente und deren Einsatzmöglichkeiten bei der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002341165
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013325588
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009410789
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009541308
Purpose of the paper: This article introduces the service function concept, as well as why and how it can be a useful concept for addressing service management challenges in industrial firms. Design/methodology/approach: Two in-depth case studies of global industrial firms enabled a thorough...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014138437
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009010149
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009790087
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010343529
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003848964
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011491056