Showing 1 - 10 of 63
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003904555
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003507627
This paper proposes a concept called ‘strategic entrepreneurship’ that is grounded in the three academic fields of strategy, entrepreneurship and marketing. Regrettably, those concepts are only rarely or partly applied in SMEs and young ventures. We therefore argue for a synthesis of the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014045443
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003813085
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003832886
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003574883
Befunde in der Literatur zu rapide wachsenden Unternehmen Konzeptualisierung und theoretische Herleitung des Unternehmenserfolgs Herleitung der Hypothesen: Munifizenz und Unternehmenserfolg; Branchenstruktur und Unternehmenserfolg; Top Management Team und ressourcenbasierter Ansatz;...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002265186
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003929263
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010399219
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010355037