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Type of publication
All
Book / Working Paper
4
Article
1
Language
All
German
4
English
1
Author
All
Loock, Moritz
3
Kleinschrodt, Anne
2
Müller, Susan
2
Rudolph, Thomas
2
Oschlies, Melanie K.
1
Published in...
All
Marketing und Management in der Lebensmittelbranche : Diskussionsbeiträge
2
St. Galler Schriften zum Handelsmanagement
2
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
3
USB Cologne (EcoSocSci)
2
Showing
1
-
5
of
5
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date (newest first)
date (oldest first)
1
Normatives Nachhaltigkeits-Marketing : Motivlage von Unternehmern sozial-ökologischer Pionier- und Leadunternehmen der Lebensmittelbranche
Müller, Susan
-
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002645240
Saved in:
2
Strategisches Handelsmanagement : Grundlagen für den Erfolg auf internationalen Handelsmärkten
Rudolph, Thomas
;
Loock, Moritz
;
Kleinschrodt, Anne
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004929720
Saved in:
3
Strategisches Handelsmanagement : Grundlagen für den Erfolg auf internationalen Handelsmärkten
Rudolph, Thomas
;
Loock, Moritz
;
Kleinschrodt, Anne
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003758669
Saved in:
4
Performance consequences of fit between financials and strategy descriptions in the renewable energy industry : a contingent view on the business model consistency heuristic
Oschlies, Melanie K.
;
Loock, Moritz
- In:
Die Unternehmung : Swiss journal of business research …
69
(
2015
)
3
,
pp. 302-321
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011347120
Saved in:
5
Normatives Nachhaltigkeits-Marketing : Motivlage von Unternehmern sozial-ökologischer Pionier- und Leadunternehmen der Lebensmittelbranche
Müller, Susan
-
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004218985
Saved in:
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