Showing 1 - 10 of 10
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012494725
"Across the last fifty years, there has been increasing studies on Organisational Ambidexterity (OA). However, there has been a disproportionate focus on the theory underpinning OA with less recourse to the implementation of OA. The primary purpose of this book is to close gaps in the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015186917
"Develop your knowledge around rigorous marketing strategies and differential advantage in a competitive marketplace Marketing Strategy and Competitive Positioning, 8th Edition, by Hooley, Nicoulaud, Rudd and Lee, helps you develop an in-depth understanding of how to formulate and implement a...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014518708
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014556669
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001782878
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010392782
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009661195
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003625056
Mehr denn je muss jedes Unternehmen versuchen, sich von den Wettbewerbern zu differenzieren. In "Exzellenz in Markenmanagement und Vertrieb" präsentieren renommierte Autoren zwei Ansätze, mittels derer Unternehmen einzigartig werden können: durch die physische Präsenz der Produkte des...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013506027
A: Exzellenz im Markenmanagement -- Betriebstypenmarkenführung mit Hilfe der Balanced Scorecard -- Preismanagement als Instrument der Markenpositionierung -- Messen — Stärken — Vision -- Internationalisierung einer Marke -- B: Exzellenz im Vertriebsmanagement -- Vertrieb in der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019123