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Theorie
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Undetermined
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Type of publication
All
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Book / Working Paper
25
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
23
Book section
23
Arbeitspapier
12
Graue Literatur
12
Non-commercial literature
12
Working Paper
12
Article in journal
9
Aufsatz in Zeitschrift
9
Collection of articles of several authors
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Sammelwerk
8
Konferenzschrift
5
Conference proceedings
4
Bibliografie enthalten
3
Bibliography included
3
Aufsatzsammlung
2
Festschrift
2
Hochschulschrift
2
Thesis
2
Bibliografie
1
Forschungsbericht
1
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Language
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German
36
English
26
Author
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Decker, Reinhold
32
Gaul, Wolfgang
24
Baier, Daniel
8
Temme, Thorsten
6
Wagner, Ralf
6
Schader, Martin
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Wartenberg, Frank
5
Röhle, Matthias
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Aust, Eberhard
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Löffler, Michael
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Meißner, Martin
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Opitz, Otto
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Stauss, Bernd
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Bornemeyer, C.
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Bornemeyer, Claudia
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Both, Martin
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Derigs, Ulrich
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Janssen, Gunter
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Knauff, Nicole
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Kundisch, Dennis
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Pfeifer, Dietmar
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Pfeiffer, Jella
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Scholz, Sören W.
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Speckert, Frank
1
Strauß, Bernd
1
Stummer, Christian
1
Stumpf, Andreas
1
Weihs, Claus
1
Zhao, Xuemin
1
Zimmermann, Uwe
1
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Institution
All
Deutsche Gesellschaft für Operations-Research
1
Gesellschaft für Klassifikation
1
Symposium on Operations Research <21, 1996, Braunschweig>
1
Published in...
All
Diskussionsarbeit
12
Marketingprobleme : innovative Lösungsansätze aus Forschung und Praxis
4
Conjoint measurement : methods and applications
3
Entscheidungsunterstützung für ökonomische Probleme
3
From data to knowledge : theoretical and practical aspects of classification, data analysis, and knowledge organization
3
Journal of business economics : JBE
2
Mathematische Methoden der Wirtschaftswissenschaften : Festschrift für Otto Opitz
2
Operations research proceedings 2004 : selected papers of the annual international conference of the German Operations Research Society (GOR) ; Tilburg, September 1 - 3, 2004
2
Studies in classification, data analysis, and knowledge organization
2
Business & information systems engineering : BISE ; the international journal of Wirtschaftsinformatik
1
Classification - the ubiquitous challenge : proceedings of the 28th annual conference of the Gesellschaft für Klassifikation e.V., University of Dortmund, March 9 - 11, 2004 ; with 108 tables
1
Conjoint measurement : methods and applications ; with 91 tables
1
Electronic retailing
1
Empirie und Betriebswirtschaft : Entwicklungen und Perspektiven
1
Handbuch Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
1
International journal of market research : JMRS ; the journal of the Market Research Society
1
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
1
Marketing : ZFP ; journal of research and management
1
Marktforschung & Management : M & M ; Zeitschrift für marktorientierte Unternehmenspolitik
1
Mathematical modelling in economics : essays in honor of Wolfgang Eichhorn
1
OR-Spektrum : quantitative approaches in management
1
Operations research proceedings
1
Operations research proceedings 2003 : selected papers of the International Conference on Operations Research (OR 2003), Heidelberg, September 3 - 5, 2003 ; with 51 tables
1
Proceedings of the ... conference of the Gesellschaft für Klassifikation e.V
1
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
1
Selected papers of the International Conference on Operations Research : Berlin, August 30 - September 2, 1994
1
Selected papers of the Symposium on Operations Research (SOR'96) : Braunschweig, September 3 - 6, 1996
1
The entrepreneurship-innovation-marketing interface : 3rd Symposium, Cottbus
1
Theorie und Forschung
1
Theorie und Forschung / Wirtschaftswissenschaften
1
Vertriebs- und Kundenmanagement : Marketingmethoden im Einsatz
1
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1
Analysis of sales data : a neural net approach
Wartenberg, Frank
- In:
From data to knowledge : theoretical and practical …
,
(pp. 326-333)
.
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001291137
Saved in:
2
Disaggregation aggregierter Verkaufsdaten : eine Anwendung neuronaler Netze
Wartenberg, Frank
- In:
Marketingprobleme : innovative Lösungsansätze aus …
,
(pp. 219-230)
.
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001316664
Saved in:
3
Entscheidungsunterstützung im persönlichen Verkauf
Wartenberg, Frank
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013389692
Saved in:
4
Vergütung heterogener Außendienste : ein "Prinzipal-Agenten"-Ansatz
Speckert, Frank
- In:
Marketingprobleme : innovative Lösungsansätze aus …
,
(pp. 197-208)
.
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001316666
Saved in:
5
Planung und Optimierung von Verkaufsgebieten
Decker, Reinhold
;
Wartenberg, Frank
- In:
Vertriebs- und Kundenmanagement : Marketingmethoden im …
,
(pp. 3-18)
.
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002369614
Saved in:
6
Instrumentelle Entscheidungsunterstützung im Marketing am Beispiel der Verbundproblematik
Decker, Reinhold
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001552848
Saved in:
7
Data Mining und Datenexploration in der Betriebswirtschaft
Decker, Reinhold
- In:
Empirie und Betriebswirtschaft : Entwicklungen und …
,
(pp. 47-82)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001799416
Saved in:
8
Analyse und Simulation des Kaufverhaltens auf Konsumgütermärkten : Konzeption eines modell- und wissensorientierten Systems zur Auswertung von Paneldaten
Decker, Reinhold
-
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000374677
Saved in:
9
Market basket analysis by means of a growing neural network
Decker, Reinhold
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002609435
Saved in:
10
Data Mining und Datenexploration in der Betriebswirtschaft
Decker, Reinhold
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013385390
Saved in:
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