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Undetermined
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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
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Arbeitspapier
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Graue Literatur
12
Non-commercial literature
12
Working Paper
12
Aufsatz im Buch
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Book section
10
Article in journal
8
Aufsatz in Zeitschrift
8
Collection of articles of several authors
2
Hochschulschrift
2
Sammelwerk
2
Thesis
2
Bibliografie enthalten
1
Bibliography included
1
Festschrift
1
Forschungsbericht
1
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Language
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German
27
English
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Author
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Decker, Reinhold
33
Temme, Thorsten
6
Wagner, Ralf
6
Röhle, Matthias
4
Wagner, Udo
3
Wartenberg, Frank
3
Meißner, Martin
2
Schimmelpfennig, Heiko
2
Baier, Daniel
1
Bornemeyer, C.
1
Bornemeyer, Claudia
1
Gaul, Wolfgang
1
Knauff, Nicole
1
Kroll, Frank
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Kundisch, Dennis
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Pfeiffer, Jella
1
Scholz, Sören W.
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Stummer, Christian
1
Stumpf, Andreas
1
Zhao, Xuemin
1
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Diskussionsarbeit
12
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
2
Marketingprobleme : innovative Lösungsansätze aus Forschung und Praxis
2
Business & information systems engineering : BISE ; the international journal of Wirtschaftsinformatik
1
Edition Wissenschaft / Reihe Wirtschaftswissenschaft
1
Electronic retailing
1
Empirie und Betriebswirtschaft : Entwicklungen und Perspektiven
1
Entscheidungsunterstützung für ökonomische Probleme
1
From data to knowledge : theoretical and practical aspects of classification, data analysis, and knowledge organization
1
Handbuch Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
1
International journal of market research : JMRS ; the journal of the Market Research Society
1
Journal of business economics : JBE
1
Marketing : ZFP ; journal of research and management
1
Marktforschung & Management : M & M ; Zeitschrift für marktorientierte Unternehmenspolitik
1
Mathematische Methoden der Wirtschaftswissenschaften : Festschrift für Otto Opitz
1
OR-Spektrum : quantitative approaches in management
1
Operations research proceedings 2004 : selected papers of the annual international conference of the German Operations Research Society (GOR) ; Tilburg, September 1 - 3, 2004
1
Selected papers of the International Conference on Operations Research : Berlin, August 30 - September 2, 1994
1
Theorie und Forschung
1
Theorie und Forschung / Wirtschaftswissenschaften
1
Vertriebs- und Kundenmanagement : Marketingmethoden im Einsatz
1
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1
Instrumentelle Entscheidungsunterstützung im Marketing am Beispiel der Verbundproblematik
Decker, Reinhold
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001552848
Saved in:
2
Data Mining und Datenexploration in der Betriebswirtschaft
Decker, Reinhold
- In:
Empirie und Betriebswirtschaft : Entwicklungen und …
,
(pp. 47-82)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001799416
Saved in:
3
Analyse und Simulation des Kaufverhaltens auf Konsumgütermärkten : Konzeption eines modell- und wissensorientierten Systems zur Auswertung von Paneldaten
Decker, Reinhold
-
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000374677
Saved in:
4
Market basket analysis by means of a growing neural network
Decker, Reinhold
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002609435
Saved in:
5
Data Mining und Datenexploration in der Betriebswirtschaft
Decker, Reinhold
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013385390
Saved in:
6
Ausgewählte Ansätze zur Entscheidungsunterstützung im Rahmen der Produktliniengestaltung
Decker, Reinhold
;
Bornemeyer, Claudia
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001496997
Saved in:
7
Remarks on the behavioristic analysis of competitive reactions
Wagner, Ralf
;
Decker, Reinhold
- In:
OR-Spektrum : quantitative approaches in management
22
(
2000
)
1
,
pp. 97-116
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001535808
Saved in:
8
Chaid als Instrument des Data Mining in der Marketingforschung
Temme, Thorsten
;
Decker, Reinhold
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001453292
Saved in:
9
Erfolgsfaktorenforschung im Stadtmarketing unter besonderer Berücksichtigung multivariater Analysemethoden
Bornemeyer, C.
;
Temme, Thorsten
;
Decker, Reinhold
- In:
Mathematische Methoden der Wirtschaftswissenschaften : …
,
(pp. 207-221)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001424581
Saved in:
10
Marketingprobleme : innovative Lösungsansätze aus Forschung und Praxis
Baier, Daniel
(
contributor
);
Decker, Reinhold
(
contributor
)
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000911973
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