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Ritter, Thomas
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Gemünden, Hans Georg
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Albers, Sönke
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Klapper, Daniel
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Konradt, Udo
4
Wolf, Joachim
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Pedersen, Carsten Lund
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Andersen, Henrik
1
Auer, Michael E.
1
Offick, Sven
1
Winkelbach, Andreas
1
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All
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
3
Neue betriebswirtschaftliche Forschung : Nbf
2
SpringerLink / Bücher
2
Development, management and governance of relationships : 1996 International Conference on Relationship Marketing ; [March 29 - 31, 1996, Berlin]
1
Entrepreneurial Excellence : Unternehmertum, unternehmerische Kompetenz und Wachstum junger Unternehmen
1
Gabler Edition Wissenschaft
1
International business and management series
1
Journal of business economics : JBE
1
Kooperation im Wettbewerb : neue Formen und Gestaltungskonzepte im Zeichen von Globalisierung und Informationstechnologie; 61. wissenschaftliche Jahrestagung des Verbandes der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft e.V. 1999 in Bamberg
1
Springer eBook Collection / Business and Economics
1
[Arbeitspapiere des Instituts für Betriebswirtschaftslehre, CAU Kiel]
1
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Relationships and networks in international markets
Gemünden, Hans Georg
(
contributor
); …
-
1998
-
1. ed
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000635491
Saved in:
2
Innovationserfolg durch Netzwerk-Kompetenz : effektives Management von Unternehmensnetzwerken
Ritter, Thomas
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000675126
Saved in:
3
Der Beziehungspromotor : ein personaler Gestaltungsansatz für erfolgreiches Relationship-Marketing
Walter, Achim
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000643219
Saved in:
4
Wettbewerbsvorteile im Innovationsprozeß durch Netzwerk-Kompetenz: Ergebnisse einer empirischen Untersuchung
Ritter, Thomas
;
Gemünden, Hans Georg
- In:
Kooperation im Wettbewerb : neue Formen und …
,
(pp. 385-409)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001451117
Saved in:
5
Network competence: a factor for stability and change in technologial networks
Gemünden, Hans Georg
- In:
Development, management and governance of relationships …
,
(pp. 23-33)
.
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001303777
Saved in:
6
Der Einfluß der Strategie auf die Technologische Kompetenz, die Netzwerkkompetenz und den Innovationserfolg eines Unternehmens
Gemünden, Hans Georg
;
Ritter, Thomas
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001592548
Saved in:
7
A relationship strategy perspective on relationship portfolios : linking customer profitability, commitment, and growth potential to relationship strategy
Ritter, Thomas
;
Andersen, Henrik
- In:
Industrial marketing management : the international …
43
(
2014
)
6
,
pp. 1005-1011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010410606
Saved in:
8
Is segmentation a theory? : improving the theoretical basis of a foundational concept in business-to-business marketing
Ritter, Thomas
;
Pedersen, Carsten Lund
- In:
Industrial marketing management : the international …
116
(
2024
),
pp. 82-92
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014456187
Saved in:
9
Updating the theory of industrial marketing : industrial marketing as a Bayesian process of belief-updating
Pedersen, Carsten Lund
;
Ritter, Thomas
- In:
Industrial marketing management : the international …
102
(
2022
),
pp. 403-420
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013259110
Saved in:
10
Der Beziehungspromotor : Schlüsselperson für interorganisationale Innovationsprozesse
Gemünden, Hans Georg
- In:
Journal of business economics : JBE
65
(
1995
)
9
,
pp. 971-986
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001188823
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