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Sammelwerk
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Language
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English
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German
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Author
All
Ernst, Holger
14
Lichtenthaler, Ulrich
4
Schnoor, Anje
2
Soll, Jan Henrik
2
Bubenzer, Philipp
1
Coulon, Marcel
1
Fabry, Bernd
1
Högl, Martin
1
Muethel, Miriam
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Siebdrat, Frank
1
Skiera, Bernd
1
Spann, Martin
1
Weber, Jürgen
1
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Manuskripte aus den Instituten für Betriebswirtschaftslehre der Universität Kiel
2
Beiträge zur betriebswirtschaftlichen Forschung
1
Betriebswirtschaftslehre für Technologie und Innovation
1
DUV / Wirtschaftswissenschaft
1
Forschungspapiere der Wissenschaftlichen Hochschule für Unternehmensführung (WHU) - Otto-Beisheim-Hochschule
1
Journal of business economics : JBE
1
Journal of engineering and technology management : JET-M
1
Research policy : policy, management and economic studies of science, technology and innovation
1
WHU-Forschungspapier
1
Zeitschrift für Betriebswirtschaft / Special issue : ZfB
1
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ECONIS (ZBW)
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1
Developing reputation to overcome the imperfections in the markets for knowledge
Lichtenthaler, Ulrich
;
Ernst, Holger
- In:
Research policy : policy, management and economic …
36
(
2007
)
1
,
pp. 37-55
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003412735
Saved in:
2
Attitudes to the external realisation of knowledge management tasks : reconsidering the not invented here (NIH) syndrome holistically
Lichtenthaler, Ulrich
;
Ernst, Holger
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003233140
Saved in:
3
Erfolgsfaktoren neuer Produkte : Grundlagen für eine valide empirische Forschung
Ernst, Holger
-
2001
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001599519
Saved in:
4
Patentinformationen für die strategische Planung von Forschung und Entwicklung
Ernst, Holger
-
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013429547
Saved in:
5
Die Signalwirkung des Vorankündigungsaufwandes und von Patentinformationen in kundenorientierten Produkt-Vorankündigungen
Ernst, Holger
;
Schnoor, Anje
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001522945
Saved in:
6
Ursachen eines Informant Bias und dessen Auswirkung auf die Validität empirischer betriebwirtschaftlicher Forschung
Ernst, Holger
- In:
Journal of business economics : JBE
73
(
2003
)
12
,
pp. 1249-1275
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001972769
Saved in:
7
Portfolio orientation in new product development: a paper series
Coulon, Marcel
-
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009753383
Saved in:
8
Innovation orientation, innovativeness and innovation success
Ernst, Holger
(
ed.
)
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003500979
Saved in:
9
Using experimental stock markets to identify innovative users
Spann, Martin
;
Ernst, Holger
;
Skiera, Bernd
;
Soll, Jan …
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011900739
Saved in:
10
Innovation, identity and identification : understanding and managing innovative change from an organizational psychology perspective
Bubenzer, Philipp
-
2009
-
1st edition
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011577033
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