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Undetermined
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Book / Working Paper
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Article
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Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
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Book section
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Arbeitspapier
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Forschungsbericht
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Graue Literatur
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Non-commercial literature
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Working Paper
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Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
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Aufsatzsammlung
2
Collection of articles of several authors
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Hochschulschrift
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Sammelwerk
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Bibliografie enthalten
1
Bibliography included
1
Conference proceedings
1
Handbook
1
Handbuch
1
Konferenzschrift
1
Thesis
1
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Language
All
German
14
English
6
Author
All
Schwaiger, Manfred
19
Becker, Jan-Michael
2
Ringle, Christian M.
2
Sarstedt, Marko
2
Zimmermann, Lorenz
2
Harhoff, Dietmar
1
Meyer, Anton
1
Meyer, Matthias
1
Paul, Henning
1
Raithel, Sascha
1
Scharf, Sebastian
1
Schütz, Tobias
1
Taylor, Charles R.
1
Zinnbauer, Markus
1
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Institution
All
Universität Augsburg / Institut für Statistik und Mathematische Wirtschaftstheorie
4
Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft
1
Published in...
All
Arbeitspapiere zur mathematischen Wirtschaftsforschung
4
Banken im Wandel : Direktbanken und Direct Banking
1
Controlling & Management review / Sonderheft : ZfCM : Zeitschrift für Controlling & Management
1
Innovationsforschung und Technologiemanagement : Konzepte, Strategien, Fallbeispiele ; [Symposium zum Gedenken an Prof. Dr. Stephan Schrader am 2. Juli 1998]
1
Marketing : ZFP ; journal of research and management
1
Mathematische Methoden der Wirtschaftswissenschaften : Festschrift für Otto Opitz
1
Measurement and research methods in international marketing
1
Neue betriebswirtschaftliche Forschung : Nbf
1
Operations research proceedings 2001 : selected papers of the International Conference on Operations Research (OR 2001) ; Duisburg, September 3-5, 2001 ; with 38 tables
1
Schmalenbach business review : sbr
1
Theorien und Methoden der Betriebswirtschaft : Handbuch für Wissenschaftler und Studierende
1
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Source
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ECONIS (ZBW)
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1
Multivariate Werbewirkungskontrolle : Konzepte zur Auswertung von Werbetests
Schwaiger, Manfred
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000634725
Saved in:
2
Zur Akzeptanz innovativer Methoden in der Marktforschung
Schwaiger, Manfred
- In:
Innovationsforschung und Technologiemanagement : …
,
(pp. 325-336)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001398395
Saved in:
3
Zweimodale Klassifikationsverfahren: Top oder Flop?
Schwaiger, Manfred
- In:
Mathematische Methoden der Wirtschaftswissenschaften : …
,
(pp. 85-96)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001424486
Saved in:
4
Virtual Communities zur zielgruppenadäquaten Ansprache im Direkt-Bank-Geschäft
Schwaiger, Manfred
;
Zinnbauer, Markus
- In:
Banken im Wandel : Direktbanken und Direct Banking
,
(pp. 177-193)
.
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001494970
Saved in:
5
Finanzielle Konsequenzen des Einsatzes neuerer Stichprobenverfahren
Schwaiger, Manfred
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
17
(
1995
)
4
,
pp. 259-263
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001192584
Saved in:
6
Empirie und Betriebswirtschaft : Entwicklungen und Perspektiven
Schwaiger, Manfred
(
contributor
); …
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001758512
Saved in:
7
Hochrechnungsverfahren im Marketing
Schwaiger, Manfred
-
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000339892
Saved in:
8
The estimation of market volumes
Schwaiger, Manfred
;
Meyer, Matthias
- In:
Operations research proceedings 2001 : selected papers …
,
(pp. 109-116)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001677476
Saved in:
9
Uncovering and Treating Unobserved Heterogeneity with Fimix-Pls : Which Model Selection Criterion Provides an Appropriate Number of Segments?
Sarstedt, Marko
-
2012
Since its first introduction in the Schmalenbach Business Review, Hahn et al.'s (2002) finite mixture partial least squares (FIMIX-PLS) approach to response-based segmentation in variance-based structural equation modeling has received much attention from the marketing and management...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013114495
Saved in:
10
Uncovering and treating unobserved heterogeneity with FIMIX-PLS : which model selection criterion provides an appropiate number of segments?
Sarstedt, Marko
;
Becker, Jan-Michael
;
Ringle, Christian M.
- In:
Schmalenbach business review : sbr
63
(
2011
)
1
,
pp. 34-62
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008807375
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