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Logistik
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Graue Literatur
2
Non-commercial literature
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Sammelwerk
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Arbeitspapier
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Glossar enthalten
1
Glossary included
1
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1
Handbuch
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Working Paper
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Language
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English
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German
9
Author
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Wagner, Stephan M.
15
Eggert, Andreas
10
Bliemel, Friedhelm
3
Helm, Sabrina
3
Garnefeld, Ina
2
Grosse-Ruyken, Pan Theo
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Günter, Bernd
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Weber, Jürgen
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Adolphs, Kai
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Azadegan, Arash
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Backhaus, Klaus
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Bode, Christoph
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Böhm, Eva
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Erhun, Feryal
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Fassott, Georg
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Fuchs, Beat
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Holmström, Jan
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Holweg, Matthias
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Husemann-Kopetzky, Markus
1
Laumanns, Marco
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Lawson, Benn
1
Lindemann, Eckhard
1
Lukassen, Peter
1
Mahlendorf, Matthias
1
Mizgier, Kamil J.
1
Padhi, Sidhartha S.
1
Papageorgiou, Stylianos
1
Pil, Frits K.
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Schauerte, Nico
1
Schaumann, Sarah K.
1
Schleper, Martin
1
Schönsleben, Paul
1
Steiner, Michael
1
Wehrli, Hans Peter
1
Weilenmann, Jenny
1
Winkenbach, Matthias
1
Woerner, Stefan
1
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International journal of production economics
3
Electronic commerce : Herausforderungen, Anwendungen, Perspektiven
1
European journal of operational research : EJOR
1
Europäische Hochschulschriften / 5
1
Gabler-Edition Wissenschaft
1
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
1
International journal of production research
1
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
1
Journal of innovation & knowledge : JIK
1
Journal of operations management
1
Journal of the Academy of Marketing Science
1
Kundenbeziehungen im Dienstleistungsbereich
1
Marketing : ZFP ; journal of research and management
1
Operations research proceedings 2010 : selected papers of the annual International Conference of the German Operations Research Society (GOR) at Universität der Bundeswehr München, September 1 - 3, 2010
1
SpringerLink / Bücher
1
Working paper / Universität Paderborn, Fakultät für Wirtschaftswissenschaften
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Value sharing in customer-supplier relationships
Lindemann, Eckhard
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011579096
Saved in:
2
Strategisches Lieferantenmanagement in Industrieunternehmen : eine empirische Untersuchung von Gestaltungskonzepten
Wagner, Stephan M.
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001539898
Saved in:
3
Stärkt Customer Care die Kundenzufriedenheit?: Eine kausalanalytische Untersuchung aus Kundensicht
Bliemel, Friedhelm
;
Eggert, Andreas
- In:
Kundenbeziehungen im Dienstleistungsbereich
,
(pp. 197-211)
.
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001497367
Saved in:
4
Preispolitik mit Electronic Commerce
Bliemel, Friedhelm
;
Eggert, Andreas
;
Adolphs, Kai
- In:
Electronic commerce : Herausforderungen, Anwendungen, …
,
(pp. 205-217)
.
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001528579
Saved in:
5
eCRM - Electronic Customer Relationship Management : Management der Kundenbeziehungen im Internet-Zeitalter
Eggert, Andreas
(
contributor
);
Fassott, Georg
(
contributor
)
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001555268
Saved in:
6
Kundenbindung aus Kundensicht : Konzeptualisierung - Operationalisierung - Verhaltenswirksamkeit
Eggert, Andreas
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001408547
Saved in:
7
Der Einfluss elektronischer Medien auf Geschäftsbeziehungen : eine empirische Studie am Beispiel des electronic banking
Eggert, Andreas
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
24
(
2002
)
3
,
pp. 195-205
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001696518
Saved in:
8
Platform adoption in system markets : the roles of preference heterogeneity and consumer expectations
Steiner, Michael
;
Schauerte, Nico
;
Eggert, Andreas
; …
- In:
International journal of research in marketing : IJRM ; …
33
(
2016
)
2
,
pp. 276-296
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011527085
Saved in:
9
Kundenwert : Grundlagen - innovative Konzepte - praktische Umsetzungen
Helm, Sabrina
(
ed.
);
Günter, Bernd
(
ed.
); …
-
2017
-
4., überarbeitete und erweiterte Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011533251
Saved in:
10
Exploring the link between payment schemes and customer fraud : a mental accounting perspective
Garnefeld, Ina
;
Eggert, Andreas
;
Husemann-Kopetzky, Markus
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
47
(
2019
)
4
,
pp. 595-616
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012107250
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